آرشیو یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۶
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

جمعی از دوستداران طبیعت برای پاک نگه داشتن محیط زیست و فرهنگسازی برای شهروندان، فیلترهای سیگار(الیافی که نوعی پلیمرغیرقابل تجزیه و سمی است) را از بوستان «گلستان» نوشیروانی بابل جمع آوری کردند.

«حمید رضا مهدوی مقدم»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: جشنواره منطقه ای خاتون خورشید با شرکت هفت گروه در این شهرستان برگزار شد.

یازدهمین نمایشگاه شیرینی وشکلات، سوغات و تزئینات سفره هفت سین از 29 بهمن در همدان برپا شده است.

«حامد فرضی»، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: 10هزارهکتار از عرصه های بیابانی این استان از سال 93 تاکنون با ردیف اعتباری تخصیص یافته برای پروژه های بیابانزدایی درختکاری شده است.

دو گورستان متعلق به اواخر حکومت اشکانیان و عصر ساسانیان در منطقه «ششتمد» از توابع شهرستان سبزوار کشف شد.

«سیدعلی کارآموز»، مدیر آموزش و پرورش مهریز در استان یزد اظهار داشت: 110 کلاس درس در 11 واحد آموزشی مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروز سال 98 پیش بینی شده است.

«علیرضا آشفته» معاون اداری مالی جهاد کشاورزی مشهد گفت: ذخیره سازی میوه شب عید در این شهر بویژه سیب و پرتقال به اندازه کافی صورت گرفته است.

«مسعود مهدی زاده مقدم» مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی اعلام کرد: از ابتدای امسال 47 طرح عمرانی با هزینه 185 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسید.