آرشیو یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۴۳۰۸
اقتصاد
۱۰

ویژه

ذوب آهن اصفهان یکی از ابعاد مهم توسعه

نشست بررسی دستاوردها، عملکرد و مشکلات ذوب آهن اصفهان با حضور دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، جمعی از مسوولان هلدینگ شستا و مسوولان ذوب آهن اصفهان برگزار شد. شریعتمداری در این نشست گفت: علاقه مند بودم که با حضور در ذوب آهن اصفهان مادر صنعت فولاد کشور، قدردان زحمات تلاشگران این شرکت باشم اما قطعا در اولین فرصت در بین تلاشگران این شرکت حاضر خواهم شد . وی افزود: ایجاد ذوب آهن اصفهان یکی از مهم ترین ابعاد توسعه کشور را که بخش صنعت است، رقم زده و در رشد ظرفیت تولید فولاد کشور که امروز به 25میلیون تن رسیده، نقش مهمی ایفا کرده است.

دیدار بانک ملت با خانواده شهیدان سرافراز غضنفری

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اعضای شورای ایثارگران بانک ملت با حضور در منزل خانواده شهیدان سرافراز اسدا… مهدی و عباس غضنفری یاد و خاطره آن شهیدان والامقام را گرامی داشتند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، امیررضا شیخ، مدیر امور حراست بانک ملت در دیدار با خانواده شهیدان غضنفری با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایستادگی خانواده معظم شهدا در طول 40 سال انقلاب مایه افتخار و ستودنی است و همه ما مدیون ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

روزانه بیش از 1500 خودرو تحویل می دهیم

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با افزایش تیراژ تولید، تحویل خودرو به مشتریان به روزانه بیش از هزار و پانصد دستگاه رسید. به گزارش ایکوپرس، مصطفی خان کرمی با اعلام این خبر گفت: با افزایش تولید و تحویل خودرو تعداد تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد داشت. خان کرمی افزود: انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودروهای معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه های آینده به روز خواهد شد.

وب سایت بانک پاسارگاد بهترین در بخش بانک و بیمه

در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛ وب سایت بانک پاسارگاد به عنوان بهترین وب سایت در بخش بانک و بیمه انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد وب سایت این بانک به دلیل دارا بودن فاکتورهایی همچون کارکرد کارا، محتوای غنی، طراحی دیداری مناسب، ساختار و مسیر در دسترس و آسان، ایجاد تعامل سازنده با مخاطب و اطلاع رسانی خوب و… با اکثریت آرای داوران به عنوان وب سایت برتر و برگزیده معرفی شد.