آرشیو چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۹
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

گلایه از شرکت کرمان موتور/541… 0922: برای خرید یک دستگاه خودرو جک S5 در خرداد 97 به نمایندگی شرکت کرمان موتور مراجعه کردم، تحویل خودرو آذر 97 بود، نوع قراردادم قیمت قطعی بود، مبلغ قرارداد 115900000، که 50 میلیون پیش پرداخت شد و قرار بود مابقی موقع دعوتنامه پرداخت شود، در ماه گذشته 7800 اضافه شد و الان هم مجددا 32 میلیون اضافه شده، می گویند باید 92 میلیون بدهید، نه 60 تومان! من کارمند هستم و با سختی زیاد و وام توانستم 60 تومان جور کنم. لطفا به ظلمی که در حق ما می شود رسیدگی کنید.

بلوار تاسیسات نفتی ری محل تجمع نخاله ها/132… 0936: تمام مسیر بلوار تاسیسات نفتی ری محل تجمع نخاله ها شده و چهره بسیار زشتی ایجاد کرده است و هیچ کس مسئولیت جمع آوری آنها را بر عهده نمی گیرد و سالیان طولانی با بوی تعفن آور باقی مانده است، چرا؟

درخواست مساعدت جهت معافیت فرزند/ حسن زلیخانی: دارای 2 فرزند پسر هستم که متاسفانه یکی از فرزندانم معلول حرکتی است و با توجه به اینکه خودم بالای 60 سال سن دارم و دچار بیماری و کمر درد هستم، قادر به پرستاری از فرزند معلول خود نیستم و تمام زحمت این فرزند معلولم به عهده فرزند دیگرم است. متاسفانه به هرکجا که جهت معافیت فرزند سالم خود مراجعه می کنیم کسی پاسخگو نیست. اگر این فرزندم به خدمت برود زندگی من فلج می شود و من نیز قادر به پرستاری از فرزند معلول خود نخواهم بود. از مسئولان محترم درخواست مساعدت و یاری جهت معافیت فرزند خود را دارم.

درخواست ادامه پرداخت بسته حمایت دولت/ یک شهروند: قرار بود تا پایان سال 3 بسته حمایتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه توزیع شود. سال در حال پایان است ولی فقط یک بسته به مردم پرداخت شده است. چه زمان قرار است که این بسته حمایتی پرداخت شود؟