آرشیو چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۳۱۱
اقتصاد
۱۱

ویژه

سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران ایرانول راه اندازی شد

سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت نفت ایرانول به منظور شفاف سازی، حذف واسطه ها و مستند سازی تحت نظارت و کنترل مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به آدرس www.iranol.ir رونمایی و راه اندازی شد. به گزارش ایلنا، عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران و مسوولان ایرانول در پالایشگاه آبادان گفت: با استفاده از این سامانه، تامین کنندگان و پیمانکاران می توانند بدون واسطه و به صورت مستقیم، توانایی ها و پتانسیل های خود را معرفی کرده و شرکت نفت ایرانول اقلام مورد نیاز خود را از تولید کننده یا تامین کننده آن به صورت مستقیم تهیه و در نتیجه موجبات کاهش قیمت تمام شده محصولات و ایجاد ارزش افزوده برای ایرانول و خریداران فراهم آید.

حضور بیمه البرز در نمایشگاه بانک و بیمه خراسان رضوی

شرکت بیمه البرز در نمایشگاه بانک، بیمه و بورس استان خراسان رضوی حضور یافت و به عنوان غرفه برتر در زمینه تخصصی برگزیده شد. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، در این نمایشگاه 3 روزه که در بهمن ماه برگزار شد، معاون وزیر اقتصاد، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر مشهد از غرفه بیمه البرز بازدید کردند.

اعلام روزها و ساعات کاری شعب کشیک بانک آینده

با توجه به افزایش مراجعات از اول اسفند ماه تا پایان سال جاری در تمام روزهای هفته یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصر 275 شعبه فعلی بانک آینده افزوده شده است.

همچنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به عنوان «شعب کشیک» طی روزهای جمعه 17 و 24 و چهارشنبه 29 اسفند ماه سال 1397 و نیز روزهای شنبه 3 و یک شنبه 4 فروردین ماه سال 1398 از ساعت 9:00 صبح الی 13:00 آماده ارایه خدمات به مردم و مشتریان محترم بانک آینده خواهند بود.برای اطلاع از اسامی شعب منتخب بانک آینده و اطلاعات مربوط به آنها در سراسر کشور به تارگاه رسمی بانک آینده به نشانی: www.ba24.ir مراجعه فرمایند.