آرشیو چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۷۱
اقتصاد
۵

خبر

فروش 11 محصول ایران خودرو یک ساعته به اتمام رسید

11 محصول ایران خودرو دیروز در مدت زمان یک ساعت و ربع به فروش رسید. به گزارش تسنیم، براساس اعلام شرکت ایران خودرو ، 20 درصد تولید روزانه 11 محصول این شرکت دیروز به صورت اینترنتی و تحویل فوری راس ساعت 10 صبح آغاز شد که ظرف یک ساعت و ربع این محصولات به فروش رسید. در این طرح فروش خودروهای پژو 405، پژو 207، پژو پارس، سمند، رانا و پژو 206 در فروش فوری عرضه شده است که تا پیش از آغاز سال 98 به مشتریان تحویل داده می شوند.

فروش دیروز سایپا 2ساعته تمام شد

طرح فروش فوری هشت محصول سایپا دو ساعته به اتمام رسید. به گزارش تسنیم براساس اعلام شرکت خودروسازی سایپا امروز طرح فروش فوری هشت محصول این شرکت راس ساعت 10 صبح آغاز شد که درحال حاضر ظرفیت فروش فوری این هشت محصول به اتمام رسید. در این طرح خودروهای تیبا، تیبا 2، سایپا 131 ،سایپا 132 ،سایپا 151 ،کوییک دستی، نیسان دوگانه سوز و نیسان تک سوز فروش فوری شده است. براساس اعلام شرکت سایپا با توافقات به عمل آمده با وزارت صنعت 20 درصد از حجم تولید روزانه این شرکت با قیمت اعلامی سازمان حمایت به فروش می رسد.

افزایش بدهی بانک ها به بانک مرکزی

بدهی بانک ها به بانک مرکزی در آذرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته 32.5 درصد افزایش یافته است. به گزارش ایسنا، براساس آمارهای بانک مرکزی از بخش پولی و بانکی کشور، مانده بدهی بانک ها به بانک مرکزی در آذرماه سال جاری با افزایش 32.5 درصدی نسبت به آذرماه سال گذشته به 149 هزار میلیاردتومان است. مانده این بدهی در ماه مشابه سال گذشته 113 هزار میلیاردتومان بوده است. همچنین مانده بدهی بانک ها در آذر امسال نسبت به اسفندماه سال گذشته افزایش 13.5 درصدی داشته است؛ به طوری که این بدهی در اسفند سال پیش 132 هزار میلیاردتومان بوده است.