آرشیو شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* سفر تاریخی فاتحانه رئیس جمهور سوریه به کشورمان پس از شکست ذلت بار نقشه های آمریکا در این کشور، طعم شیرین این پیروزی بسیار بزرگ تاریخی اسلام علیه کفر را بیشتر کرد.

6263—0938

* استعفای وزیر امور خارجه، پهلو دادن به دشمن و گل به خودی مصداق عینی همان «بی حوصلگی و ناامیدی» بود.

ولیزاده- بابل

* آقای ظریف! شما در گفت وگو با روزنامه جمهوری اسلامی، از لزوم هماهنگی دیپلماسی و قدرت میدانی برای کسب موفقیت صحبت کرده بودید. در چند روز گذشته خبر حضور بشار اسد در ایران، نشان دهنده قدرت میدانی نظام مقدس جمهوری ما بود. آقای دیپلمات! ای کاش خبر این قدرت نمایی را تحت الشعاع استعفای خود قرار نمی دادید؟!

غلامرضا کرمانی- تهران

* آقای ظریف! دانسته یا ندانسته نقش بدی را بازی کردید. استقبال گرم

حضرت آقا از بشار اسد با لقب قهرمان جهان عرب را به حاشیه بردید و استعفای خود را در صدر قرار دادید!

دولابی

* ماجرای به استعفا کشاندن ظریف در هنگام سفر بشار اسد به نظرم توسط نفوذی ها مهندسی شده بود تا این دیدار تاریخی رسانه ای نشود و در حاشیه قرار گیرد.

7032—0939

* آقای ظریف همان طور که خودشان تاب بی احترامی بخش های دیگر دولت را ندارند، باید بپذیرند که مردم نیز عدم تحقق وعده های برجام و شعارهای انتخاباتی و وعده های برزمین مانده دولت و… را بی احترامی نسبت به خودشان می دانند.

9244—0912

* آقای ظریف! پرش از هواپیمای در حال سقوط برجام رشادت نیست بلکه نوعی عملیات خودزنی است.

8853—0921

* آقای ظریف حداقل قبل از استعفا شایسته بود مشکل همکار خود (دیپلمات اسیر و گروگان در دست اروپا) را حل می کرد!

طورانی- جانباز

* آقای ظریف قهر کرده بود که چه بشود؟ ایشان باید جواب بدهد که در این چند سال با برجام چه بر سر مردم و کشور آورده است؟

4326—0930

* ثمره بی توجهی برخی از مسئولین به سخنان رهبری می شود گاف هایی مثل استعفای ظریف که در هنگام اوج عزتمندی ایران خبر اول رسانه های بین المللی می شود!

2914—0990

* آقای ظریف برجام و لوایح چهارگانه FATF باعث وضعیت بد معیشتی مردم است. با استعفای بد موقع موجب بدتر شدن حال کشور شدید.

9891—0918

* ای کاش 125 نماینده ای که به رئیس جمهور نامه می نویسند که با استعفای وزیر امور خارجه موافقت نکن، نامه ای هم می نوشتند که جناب رئیس جمهور شیر کیلویی 1200 به 4200 رسیده، گوشت از 30 هزار به بالای 100 هزار رسیده، خودرو از 20 میلیون به 50 میلیون رسیده است و…

محمد مهدی رحمانی

* برجام و مکمل های برجامی همان داستان قوز بالا قوز است. یعنی تحمیل FATF، اینستکس و… مسیر تعامل ایران با دیگر کشورها را سخت تر از گذشته خواهد کرد.

9452—0912

* اگر آقای رئیس جمهور معتقدند که از تحریم ها می توان عبور کرد اصولا چرا برجام را تحمیل کردند و موجب خسارت زیاد به کشور و ملت شدند. تناقض گویی های ایشان تمامی ندارد.

2470—0919

* رئیس جمهور که اظهار می دارند مردم صاحب کشورند به ایشان عرض می کنیم صاحبان کشور از تصویب معاهدات ذلت آور بیزارند شما هم لطفا این قدر اصرار نکنید!

9590—0914

* آقای روحانی! چرا چوب حراج به ارکان نظام می زنید؟! یک روز سپاه را، یک روز قوه قضائیه را و یک روز مجمع تشخیص مصلحت را؟! این تذهبون؟!

ابوالقاسمی

* چند روز نیست که پالایشگاه تولید بنزین و خودکفایی در آن

(ستاره خلیج فارس) توسط قرارگاه سازندگی سپاه تحویل دولت شده است. به جای قدردانی با ناسپاسی اظهار می دارند، نیروهای مسلح دست از اقتصاد بردارند! واقعا چه اعجوبه ای است این دولت!

7159—0915

* وقتی رئیس جمهور، بی توجهی وزیر ارتباطات به دستور نهادهای نظارتی را مورد تمجید قرار می دهد، دیگر از مردم نباید انتظار احترام به قانون و مجریان را داشت.

فرهاد فهیمی جو- تهران

* رئیس جمهور می گوید مردم در پول اجاره خانه خود مشکل دارند و مردم را خانه دار کنید! پس چرا وزیری را انتخاب کردند که یک مرفه بی درد بود و مسکن مهر را که گره مسکن را برای بسیاری باز کرده بود، تخطئه کرد؟! پس مردم حق دارند مقصر مشکلات را دولت شما بدانند. اجاره منزل من نسبت به ابتدای دولت شما با پانصد هزار تومان افزایش روبرو بوده است!

4070—0918

* رئیس جمهور اظهار می دارد تا مشکلی در کشور پیش می آید می گویند دولت مقصر است؟ کجا دولت مقصر است؟! خدمت رئیس جمهور عرض می کنم کی گفته دولت مقصر است؟! گرانی، تورم، رکود، نقدینگی، اختلاس ها، قاچاق، تعطیلی مسکن مهر و… یا دولت قبل مقصر است یا سپاه، یا دستگاه قضایی یا خود مردم اصلا کی می گوید گوشت بالای 100 هزار تومان است؟!

مرادی چناری

* اکنون بسیاری از مردم که زیربار فشارهای اقتصادی در حال خرد شدن هستند راضی اند که رقیب آقای روحانی در انتخابات 96 به پیروزی می رسید حتی اگر همان دروغ هم تحقق می یافت یعنی در پیاده روها دیوار می کشید! ولی وضع اقتصاد جامعه این طور نمی شد.

1648—0915

* اگر برخی از دولتمردان می توانستند برای چند روز دروغ نگویند ایران گلستان می شد. دولت با این دروغ ها سرمایه اجتماعی را از دست داده است.

3808—0919

* کاسبان برجام! لطفا بیش از این FATF را بزک نکنید! مگر فراموش کرده اید که داخل گردوی برجام با آن همه تعریف و تمجید که کردید پر از خاکستر بود؟!

طباطبایی

* از زمان امضای برجام، همواره این غربی ها بودند که اصرار داشتند ایران به عضویت کنوانسیون ها و معاهده هایی درآید که اهرمی برای فشار بیشتر به کشورمان هستند. ولی اینکه در داخل نیز برخی از مسئولان به دنبال همین هدف غربی ها هستند واقعا تعجب آور است.

3767—0919

* یک مدیر چند شغله که از چند جا حقوق دریافت می کند درک صحیحی از حقوق پایین کارگران ندارد، افزایش قیمت کالاهای اساسی با حقوق کارگران همخوانی ندارد.

0883—031

* به آقای رئیس جمهور یادآوری می کنم که قرار بود با تدبیر دولت، کسی به یارانه نیاز نداشته باشد، عزت به پاسپورت ایرانی برگردد، هر صد روز گزارش اقتصادی به ملت دهند، تورم تک رقمی باشد و…!

2253—0991

* در اوایل دولت تدبیر فرزندم ازدواج کرد. دولت هم یارانه ایشان را و هم همسرش را قطع کرد. پیگیری قریب به 6 سال اخیر هم نتیجه ای نداشته است. این بود چکیده کمک دولت به جوانان در شرف ازدواج و تازه ازدواج کرده! در ضمن طی همین مدت با ثبت نام در مسکن پردیس، هیچ خبری از وضعیت منازل نیست خدا نگذرد از وزیر مستعفی که افتخار می کرد آجری روی آجر نگذاشته است!