آرشیو شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۷
ورزشی
۹

بهار 98، زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال

سرپرست فدراسیون والیبال می گوید: 6 استان وجود دارد که تکلیف ریاست آنها هنوز مشخص نشده، برای جلوگیری از ضایع شدن حق رای اعضای مجمع، انتخابات فدراسیون پس از مشخص شدن تکلیف هیئت های استانی برگزار خواهد شد.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که انتخابات فدراسیون والیبال چه زمانی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: مجمع انتخابی 6 استان باقی مانده و تا زمانی که مجمع این دسته از استان ها برگزار نشود، به دلیل ضایع شدن حق رای اعضای مجمع، نمی توان انتخابات فدراسیون را برگزار کرد. تاریخ ثبت نام کاندیداها و انتخابات هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد، انتخابات فدراسیون در بهار 98 برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون والیبال به جبار قوچان نژاد برای سمت دبیری فدراسیون پیشنهاد داده است، تصریح کرد: قوچان نژاد با توجه به سوابق و تجارب اداری و مدیریتی، گزینه خوبی برای این پست خواهد بود. حتما برای دبیری فدارسیون، با قوچان نژاد نیز مذاکره خواهیم کرد و در چند روز آینده که لیگ برتر به پایان می رسد این موضوع نیز به نتیجه خواهد رسید.

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص ادامه حضور کولاکوویچ در تیم ملی ایران گفت: الان زمان آزمون و خطا نیست. هر مربی یا مدیری ممکن است در بخشی از کارهایش نقاط ضعف و قوتی داشته باشد اما این بستگی به فدراسیون دارد که نقاط ضعف و قوت را چگونه مدیریت کند. قرارداد کولاکوویچ در خرداد ماه سال جاری منعقد شده بود و امکان فسخ آن وجود نداشت. از زمان عقد قرارداد با کولاکوویچ تا شرکت در مسابقات انتخابی المپیک هفت ماه زمان داشتیم و صلاح ندانستیم در این مدت کوتاه کسی که با والیبال ایران آشنایی دارد را کنار بگذاریم.