آرشیو یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۹۴۴۷
ورزش
۱۱

گوناگون

برد زنیت با گلزنی آزمون

زنیت درهفته هجدهم لیگ یک روسیه به مصاف اورال رفت و با یک گل میزبانش را شکست داد.سردارآزمون که در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت، تک گل تیمش را در دقیقه 42 به ثمر رساند. مهاجم ایرانی 90 دقیقه بازی کرد.

نامزدی سکاندار فوتبال

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران علاوه بر اینکه نامزد نایب رئیسی در کنفدراسیون فوتبال قاره آسیاست، در بخش شورای فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز نامزد شده است.درحال حاضر کفاشیان نایب رئیس است.

استقلال در قطر مستقر شد

تیم فوتبال استقلال برای برگزاری نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الدحیل قطر برود به همین دلیل بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال دیروز وارد قطر شدند.

کاپیتان به مدال نقره رسید

فراز شکری کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران در مسابقه بین المللی این رشته در قطر، به مدال نقره این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

قول کی روش به هواداران

کی روش درجدیدترین مصاحبه خود به هواداران فوتبال کلمبیا قول قهرمانی این تیم را در رقابت های کوپا آمریکا داد.

کی روش که به تازگی هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده گرفته است خبر از آمادگی خود و تیمش برای رقابت های کوپا آمریکا داد.

منشا و حقیقی محروم شدند

گادوین منشا و علیرضا حقیقی با دستور کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات ورزشی محروم شدند.

پس از درگیری گادوین منشا با یکی از هواداران و همچنین درگیری علیرضا حقیقی با علی خطیر معاون باشگاه استقلال کمیته اخلاق دستور داده این دو نفر تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات ورزشی محروم شوند.

حاتم: دایی به فکر فوتبال است

مدیر تیم سایپا معتقد است علی دایی با استفاده از جوانان در ترکیب تیم، به دنبال آینده سازی این باشگاه و فوتبال ایران است. حاتم افزود: از دایی تشکر می کنیم که اهمیت زیادی به جوانان می دهد و هیچ مربی ای مثل ایشان نفرات جوان را در لیست تیمش قرار نداده است.

تیم ملی بانوان مغلوب شد

تیم ملی فوتبال بانوان ایران دیروز در یک دیدار دوستانه برابر تیم بلاروس به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.