آرشیو دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۹۴۴۸
ورزش
۱۱

گوناگون

یزدانی به مدال طلا رسید

حسن یزدانی آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با برتری مقابل حریفی از بلاروس به مدال طلا دست یافت.

گلزن اسکاتلندی در تبریز

کویتونگو مهاجم 21 ساله اسکاتلندی با عقد قراردادی به عنوان مهاجم جدیدی ماشین سازی تبریز معرفی شد.ماشین سازی درهفته بیست و یکم لیگ برتراین هفته به مصاف تراکتورسازی می رود.

بیرانوند گران ترین بازیکن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند عنوان گران ترین بازیکن تیم پرسپولیس را دراختیار دارد. عملکرد بیرانوند دررقابت های این فصل بسیار خوب بوده و این موضوع باعث شده تا قیمت این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت سه میلیون و 500 هزار یورو شود. بیرانوند تا سال 2021 با پرسپولیس قرار دارد،اما احتمالا این بازیکن در پایان این فصل از جمع شاگردان برانکو جدا و لژیونرمی شود.

علی نژاد در ووشو ماند

مجمع انتخابات فدراسیون ووشو با حضور داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد و طی آن مهدی علی نژاد با رای اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

شکست دختران در روسیه

تیم فوتبال دختران ایران که در تورنمنت سوچی روسیه حضور دارد بعد از پیروزی برابر بلاروس، دیروز در دومین دیدار به مصاف میزبان رفت و در دیداری نزدیک تن به شکست داد.

پاراتکواندو قهرمان شد

در پایان رقابت های پاراتکواندو مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در مجموع زنان و مردان، پاراتکواندوکاران ایرانی عنوان قهرمانی را کسب کردند اوکراین نایب قهرمان شد و روسیه عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

کاراته در اتریش برنز گرفت

درروز پایانی کاراته لیگ جهانی سری آ اتریش و در دیدار رده بندی وزن منهای 75 کیلوگرم بهمن عسگری ودر وزن منهای 84 کیلوگرم ذبیح اله پورشیب به مدال برنز اوزان خود رسیدند .

شاکر: از تیم های ایرانی نمی ترسیم

سرمربی تیم فوتبال الزورای عراق از آمادگی تیمش برای رویارویی با ذوب آهن گفت و تاکید کرد که هراسی از تیم های ایرانی ندارند. شاکر اظهار داشت: امروز اولین بازی گروهی ما در لیگ قهرمانان برابر تیم باکیفیت ذوب آهن است. اغلب بازیکنان ما بومی هستند و آمادگی بازی را داریم. امیدوارم بازی خوبی توام با شانس برای هر دو تیم باشد. وی افزود: به نظرم ذوب آهن تیم خوب و باکیفیتی است و ما تدابیر تاکتیکی و تکنیکی را به گونه ای در نظر گرفته ایم که بهترین نتیجه را مقابل این تیم کسب کنیم.