آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۱۴
حوادث
۱۸

اخبار

سقوط مرگبار هلی کوپتر امداد

گروه حوادث/ 5 سرنشین بالگرد امداد که برای انجام ماموریت به یکی از روستاهای چهار محال و بختیاری اعزام شده بودند پس از سقوط جان باختند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این بالگرد که متعلق به هوانیروز بود و در اجاره اورژانس قرار داشت، ساعت 11 و 19 دقیقه صبح دیروز با سه خدمه پروازی و دو تکنیسین اورژانس برای نجات یک مادر باردار به مقصد روستای دهدلی شهرستان اردل که از روستاهای صعب العبور است به پرواز درآمد اما پیش از رسیدن به محل ماموریت در شهرستان کیار دچار سانحه شد و سقوط کرد.

پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور گفت: در این حادثه سه کادر پروازی و رسول طاهری 31 ساله و ستار کاویانی 39 ساله از کارشناسان فوریت ها ی اورژانس پیش از رسیدن به محل ماموریت به شهادت رسیدند. از آنجا که بالگرد پس از برخورد با زمین گرفتار حریق شده است، اجساد سوخته و قابل شناسایی نیستند.

ستار فراهانی، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بالگرد اورژانس برای اعزام بیمار از روستای دهدلی یکی از روستاهای صعب العبور شهرستان اردل اعزام شده بود که قبل از رسیدن به محل ماموریت دچار سانحه شد، براساس گزارش دریافتی تمام سرنشینان این بالگرد جان باخته اند. علت این سقوط در دست بررسی قرار دارد.

مردی همسرش را با روسری خفه کرد

مرد جنایتکار که به دنبال یک درگیری خانوادگی همسر جوانش را با بستن روسری دور گردنش خفه کرده بود توسط ماموران پلیس کرمانشاه دستگیر شد.

چند روز قبل به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان سنقروکلیایی خبر دادند که زن 31 ساله ای در خانه اش به طرز مشکوکی جان سپرده است. ماموران پس از حضور در محل و انجام بررسی های لازم، به همسر وی ظنین شدند و او را بازداشت کردند. مرد جوان که ابتدا منکر اطلاع از چگونگی مرگ همسرش بود در بازجویی ها به تناقض گویی پرداخت اما سرانجام کارآگاهان با تحقیقات فنی پلیسی به این یقین رسیدند که زن جوان توسط همسرش به قتل رسیده است.

این مرد در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت از پشت سر روسری را دور گردن همسرش انداخته و او را خفه کرده است. وی علت و انگیزه قتل همسرش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.