آرشیو چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۷۷
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

تذکر به رانندگان اتوبوس های شرکت واحد: هر روز ساعت شش صبح از خیابان شکوفه سوار اتوبوس های بلوار نیک نام میدان هفتم تیر می شوم، رانندگان این خط مقابل ورزشگاه شیرودی توقف و مسافر پیاده می کنند، با اینکه کمی جلوتر ایستگاه اتوبوس است. چرا رانندگان قوانین را نادیده می گیرند؟

رحمت محمودپور

چرا مسئولان به روز نیستند؟ بسیاری از کاسب های قدیمی و جدید قیمت اجناس شان را افزایش می دهند و به اصطلاح به روز هستند، اما مسئولان برخی مراکز قدیمی اند و فکرشان هم قدیمی است. به راستی چرا مسئولان به روز نیستند؟ تاوان پیری و ازکارافتادگی برخی مدیران را مردم باید بدهند. چرا مدیران قدیمی وزارتخانه ها، سازمان ها و حتی برخی روزنامه ها از سوی مسئولان بالادستی کنار گذاشته نمی شوند؟ تغییر و تحول ضرورتی اجتناب ناپذیر است، عده ای چنان به میز و صندلی ریاست دل بسته اند که حاضر نیستند به طور خودجوش جایشان را به جوانان بدهند. این مسئله باید مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد. بی توجهی به این موضوع، نادیده گرفتن جوانان تحصیل کرده و مستعد کشورمان است.

عرفان از تهران

چرا شمال؟ چرا بسیاری از مردم تهران به محض تعطیلی به شمال کشور سفر می کنند و باعث ترافیک سنگین جاده ها می شوند. باور کنید ایران فقط شمال نیست. بسیاری از جاهای دیگر هم دیدنی و لذت بخش است.

یک مخاطب

پایانه یا پارکینگ خودروهای اسقاطی؟ پایانه اتوبوس رانی شهید حقانی به پارکینگ خودروهای اسقاطی تبدیل شده است. آیا خودروهای اسقاطی جایشان در این مکان است؟ از شهردار منطقه 3 تقاضای رسیدگی داریم.

محمد امانی زنوز

درخواست از شهردار منطقه 1: یا شهردار تهران به دربند رفته و از نزدیک سراشیبی ها و سنگلاخ ها مشاهده کرده اند؟ پیشنهاد می شود ایشان یا نماینده ای به دربند مراجعه کنند تا بیشتر در جریان رفت و آمد سخت کاسبان و مراجعان قرار بگیرند، بلکه برای رفع مشکل رفت و آمد چاره اندیشی کنند.

علی فکری