آرشیو پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۷۸
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

قیمت های نامرئی دارو!چرا روی جعبه و بسته بندی برخی داروها قیمت ندارد؟ این مسئله باعث شده بیماران با شک و تردید داروهایشان را از داروخانه ها تهیه کنند.

رادوین رضوی

بی نظمی در خیابان پیروزی: عده ای از رانندگان مسافربر در میدان شهدا، ابتدای خیابان پیروزی، وسط خیابان مسافر پیاده یا سوار می کنند و باعث بی نظمی و ترافیک در این محل می شوند. از ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه 14 تقاضای رسیدگی داریم.

یک مخاطب

فرهنگ دوچرخه سواری: مسئولان و روسای ادارات دولتی برای اینکه مردم را به دوچرخه سواری تشویق کنند و فرهنگ استفاده از دوچرخه سواری در تهران آلوده جا بیفتد و مردم کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند، آنها هم هنگام رفت و آمد به محل کارشان و در بازگشت به خانه هایشان، دوچرخه سواری کنند. از شهردار تهران که برخی روزها این کار را انجام می دهد، سپاسگزاریم.

یک مخاطب

خواب خوش در ایستگاه مترو: صبح زود که به ایستگاه متروی شهید حقانی مراجعه می کنم، یکی از کارکنان مترو، پشت دستگاه های رایانه که کنترل ایستگاه را بر عهده دارند، به خواب عمیقی فرورفته و برخی مسافران هم از نبود نظارت سوءاستفاده می کنند و در ایستگاه می خوابند! مراتب جهت اطلاع و رسیدگی اعلام شد.

از مسافران دائمی خط یک مترو

تبلیغ های آزاردهنده شرکت های هواپیمایی: برخی شرکت های هواپیمایی با تبلیغ های پیاپی و آزاردهنده برای مشترکان تلفن همراه باعث سلب آسایش شده اند. مسئول رسیدگی به این گونه مردم آزاری ها چه کسی است؟

از مشترکان خط دائمی ایرانسل

ارزانی مرد! شعارها و سخنان دلنشین مسئولان برای کاهش قیمت ها، نه تنها تاثیری نداشته است، بلکه برخی محصولات به ویژه قیمت میوه ها گران تر هم شده اند. باید به وعده دهندگان بگوییم «ارزانی مرد!».

علی از تهران