آرشیو یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

# بلوار خاموش

بیگی از تهران:بلوار هجرت و تختی فاقد روشنایی لازم است و رانندگان دید کافی برای رانندگی ندارند این بی توجهی احتمال بروز تصادفات را زیادکرده است.

# قیمت گذاری

شیرزاد از مراغه:سیاست قیمت گذاری نادرست وزارت صنعت در حوزه خودرو باعث گرانی و سودجویی خودروسازان گردیده است و متاسفانه روزانه چند میلیون تومان به قیمت خودرو افزوده می شود.

# سفره کوچک

صفری از گرمسار:حذف بسیاری از مواد غذایی مخصوصا گوشت، مرغ و ماهی از سفره خانواده های ایرانی ضرر زیادی را در آینده به مردم از نظر سلامتی وارد می کند و باعث و بانی همه این ضرر و زیان ها دولت است.

# جهش ماهی

قاسمی از بابل:چرا باید قیمت انواع ماهی در بازار نسبت به سال قبل افزایشی سه برابری داشته باشد؟ تعیین قیمت در بازار به وسیله دلال ها هدیه دولت به مردم است.

# صنعت چرم

گرشاسبی از همدان:صنعت چرم طبیعی ایران که نامی بزرگ دارد با گرانی و واردات چرم های مصنوعی از چین روبه ورشکستگی می رود و این موضوع اصلا برای اهالی این صنف خوشایند نیست.

# واردات بی رویه

میرزاخانی از تهران:واردات بی رویه پارچه های تزئینی مانند پرده و پارچه مبلی، کارخانه های نساجی داخلی و کارگاه های کوچک را به مرز ورشکستگی رسانده است.

# بیمارستان بیمار

مهربانی از گنبدکاووس:وضعیت بهداشت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان گنبدکاووس بسیار اسفناک و نامطلوب است، بازرسان وزارت بهداشت چرا وظایف شان را دقیق انجام نمی دهند؟

# تولید داخلی

جمعی از شهروندان:با وجود شعارهای فراوان راجع به حمایت از تولید داخلی، متاسفانه با گشت کوتاهی در بازار متوجه می شویم هیچ کالای ایرانی در بازار وجود ندارد و فقط اجناس چینی به فروش می رسد. صنعت تولید داخل با نوسانات ارزی به حالت کما رفته است و این موضوع زنگ خطری برای روزهای آینده است. این بی توجهی به بیکاری نیز دامن می زند.