آرشیو دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۵
ورزشی
۹

توضیحات سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص فینال لیگ برتر

سرپرست فدراسیون والیبال می گوید: انتخاب سالن 12 هزار نفری آزادی به عنوان میزبان بازی های فینال و رده بندی لیگ برتر تصمیم باشگاه ها و اولویت اول آن ها بوده است!

افشین داوری در مورد انتخاب دوباره سالن 12 هزار نفری آزادی به عنوان میزبان بازی های فینال و رده بندی لیگ برتر والیبال توضیح داد: تصمیم فدراسیون به هیچ عنوان عوض نشده است و این از قبل مشخص شده بود که اولویت اول فدراسیون و باشگاه ها برای این دو بازی سالن آزادی است. ما نیز طبق این موضوع عمل کردیم. او در پاسخ به این سوال که چرا پس از معرفی تبریز به عنوان میزبان بازی های فینال و رده بندی، سالن آزادی جایگزین ایستگاه پایانی لیگ برتر والیبال شد؟ توضیح داد: مطمئن باشید که باشگاه ها در مورد انتخاب این سالن تاثیر گذار بوده اند. در نشست اول که داشتیم تصمیم بر آن بود که اگر تبریز و ارومیه در فینال نباشند بازی ها در یکی از این دو شهر بی طرف باشد اما در نشست دوم با چهار تیم پایانی قرار شد در صورت آماده شدن سالن آزادی تهران میزبان باشد.

سرپرست فدراسیون والیبال در این مورد ادامه داد: زمانی که ما به مرحله پلی آف لیگ رسیدیم سالن آزادی در اختیار مسابقات سوارکاری بود که به همین دلیل کف پوش ها را جمع کرده بودند. خوشبختانه توانستند به موقع کف پوش ها را نصب کنند که به همین دلیل ما اولویت اول را همانطور که تیم ها تصمیم گرفته اند انتخاب کردیم. او در پایان درباره نامه اعتراض باشگاه سایپا نیز گفت: سالن آزادی اولویت اول فدراسیون و تیم ها بود که با آماده شدنش سازمان این تصمیم را گرفت. در خصوص اعتراض تیم سایپا هم بهتر است سازمان لیگ وضعیت دقیق را توضیح دهد. تا آنجا که من می دانم مشکل خاصی وجود نداشت که ما بخواهیم نظرمان را تغییر دهیم.