آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۹۴۵۵
رسالت
۱۱

خبر

173 مدال رهاورد کشتی گیران

تیم های ملی کشتی ایران در سال 97 در تمامی رده های سنی در رقابت های جهانی، قاره ای و بین المللی به 80 مدال طلا، 37 مدال نقره و 56 مدال برنز دست یافتند. کشتی ایران در سال 97 موفقیت های بسیاری کسب کرد که از مهم ترین آنها مقام قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی در بازی های آسیایی با کسب 5 مدال طلا و 3 برنز و بهترین رشته کاروان ایران در این رقابت ها بود. همچنین قهرمانی همزمان تیم های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان به صورت همزمان در رقابت های جهانی پس از 22 سال، قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در المپیک 2018 آرژانتین با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره و کسب مدال طلا برای اولین بار در این رقابت ها از افتخارات ملی این رشته در سال جاری محسوب می شود.

اعتراض هواداران پرسپولیس

تعدادی از هواداران پرسپولیس دیروز مقابل وزارت ورزش تجمع کرده و نسبت به برخی مسائل اعتراض کردند.این هواداران معتقد بودند که تبعیض هایی در برخورد با باشگاه های مختلف انجام شده و نیز معتقد بودند دست هایی در کار است که پرسپولیس برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر نشود. آنها تاکید داشتند که باید این موضوعات مورد رسیدگی قرار گیرند.برخی از این هواداران هم درباره پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شعارهایی سر دادند و خواستار شفاف سازی نسبت به این موضوع بودند.

کارلوس: مشتاق بازی درآزادی هستم

سرمربی تیم فوتبال العین از دیدار با استقلال به عنوان یک بازی سخت نام برد و گفت: با توجه به فضایی که در ورزشگاه آزادی توسط هواداران به وجود می آید مشتاق هستیم فوتبال بازی کنیم. کارلوس گفت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بازی درزمان مهمی برگزار می شود و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند.وی گفت: می دانیم که هواداران پرشماری به ورزشگاه خواهند آمد و شرایط ویژه ای به وجود خواهد آمد. دراین فضا دوست داریم بازی کنیم چرا که فضای عجیبی بر ورزشگاه حاکم خواهد بود و کمک می کند که فوتبال زیبایی را شاهد باشیم.

20 دو و میدانی کار در هنگ کنگ

تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران برای حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با ترکیبی 20 نفره امروز تهران را به مقصد هنگ کنگ ترک خواهد کرد.