آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۵
ورزش
۱۷

خبر

ابوالفضلی جایگزین سخندان شد

رئیس دپارتمان داوران از تغییر تیم داوری علیرضا فغانی در مسابقات آسیایی خبر داد. داوود رفعتی در این باره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: پس از سه دوره حضور رضا سخندان در مسابقات آسیایی و جام جهانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت محمدرضا ابوالفضلی را جایگزین وی کند. برهمین اساس کمک های علیرضا فغانی در مسابقات آسیایی محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هستند.

لواندوفسکی می خواهد از بایرن برود

هفته گذشته برخی رسانه های نزدیک به بایرنی ها خبر از تمایل بایرن و لواندوفسکی برای تمدید همکاری دادند، اما اکنون خبر متفاوتی منتشر شده است. طبق اعلام سایت ورزش آلمان، ظاهرا این گلزن 30 ساله در تدارک جدایی از مونیخی ها در پایان تابستان سال آینده است. آن گونه که این رسانه اینترنتی گزارش کرده، کاپیتان تیم ملی لهستان دنبال انتقال به تیم رئال مادرید است.

فن خال رسما اعلام بازنشستگی کرد

لوئیز فن خال بعد از چند سال سکوت، رسما اعلام خداحافظی کرد. به گزارش اسکای اسپورت، فن خال گفت: من دیگر فوتبال را کنار گذاشتم. همسرم 22 سال پیش دست از کار کشید تا مرا در فرصت های شغلی که خارج از هلند داشتم، همراهی کند. به او گفته بودم که وقتی 55 ساله شوم بازنشسته می شوم. الان اما 65 ساله ام و دیگر نمی توانم به کارم ادامه دهم.