آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۵
زندگی - جامعه
۱۳

حق با شماست

# نمایشگاه بهاره

علیزاده از تهران: چرا شهرداری نمایشگاه های بهاره را فقط به چند مکان خاص اختصاص داده است و از تعداد این مکان ها نسبت به سال های قبل کاسته است؟

# صادرات ممنوع

پیرجو از تهران: با توجه به گرانی محصولات کشاورزی چرا هیچ ممنوعیتی در صادرات صورت نمی گیرد تا شاهد تعدیل قیمت ها باشیم؟ صادرات میوه با توجه به قدرت خرید پایین اقشار ضعیف خیانت به مردم و کشور است.

# نظارت سفر

کمالی از تهران: امیدوارم با توجه به سفرهای نوروزی و استفاده فراوان از اتوبوس، نظارت بر عملکرد رانندگان و اتوبوس ها سفت و سخت دنبال شود.

# مترو پارک

محمدی از تهران:امیدوارم با توجه به اتمام پروژه متروی محلاتی، پارک بسیج دوباره راه اندازی و آماده ارائه خدمات به شهروندان شود.

# کمبود سوخت

مهرپور از رشت: تعداد جایگاه های سوخت رسانی و امداد در مسیر قزوین رشت کم است و نیاز به رسیدگی دارد.

# گرانی شوینده

اوسیوند از تهران:با نزدیکی سال نو و استفاده بیشتر از مواد شوینده، قیمت این مواد سیر صعودی داشته و روز به روز در حال گران شدن است.

# افزایش ترافیک

گلفزانی از تهران: با تغییرات اخیر در میدان هفت تیر توسط شهرداری، نه تنها ترافیک کاهش نداشته بلکه این ترافیک تا اتوبان مدرس نیز ادامه دار شده است.

#چاله - اسلامشهر

زمانی از واوان:بزرگراه الغدیر حد فاصل میدان نماز تا میدان الغدیر حوالی پمپ بنزین چاله های زیادی در وسط بزرگراه وجود دارد. از شهرداری اسلامشهر می خواهیم نسبت به بهبود شرایط آسفالت این منطقه همت کنند.

#گرانی - گوشت

افشاری از شهریار:دولت هر روز از واردات گسترده گوشت دام و مرغ به کشور و تولید زیاد داخلی خبر می دهد و هر روز قیمت این اقلام در بازار بیشتر و بیشتر می شود، دولت هم مرتب می گوید که با سیاست های جدید حتما ارزان می شود. نمی دانم این نابسامانی تا کجا ادامه خواهد داشت.

#تصادف _ نوروزی

خراسانی از مشهد:با توجه به این که سفرهای نوروزی در پیش است از مسوولان تقاضا دارم نظارت بیشتری برجاده ها داشته باشند تا با تصادفات کام مسافران تلخ نشود.