آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۵
فرهنگ: سینمای جهان
۱۲

نقش هالک برای همسورث

منبع: ورایتی

کریس همسورث روی پرده سینما در قالب شخصیت هالک هوگان ظاهر می شود. اکشن شرح حال گونه «هالک»، داستان زندگی این ورزشکار و بازیگر را به تصویر می کشد. نام فیلم فعلا موقت است و در زمان اکران عمومی تغییر خواهد کرد.

به گفته سازندگان هالک، داستان فیلم ماجراهای زندگی کشتی گیر قوی هیکل آمریکایی را از اواخر دهه 70 میلادی دنبال می کند. در این ایام بود که هالک در شهر فلوریدا موفقیت های زیادی در رشته کشتی کسب کرد و نام خود را در سطح وسیعی مطرح کرد.

هنوز معلوم نیست داستان زندگی هالک تا چه زمان و دورانی دنبال خواهد شد. اما خود او به عنوان مدیر تولید با این فیلم همکاری دارد. هالک اعلام کرده قصد دارد از نزدیک در جریان تولید فیلم باشد، تا سازندگانش داستان زندگی او را تحریف نکنند! همسورث از چند سال قبل به دنبال بازی در نقش هالک روی پرده سینما بود. او هم یکی از تهیه کنندگان فیلم است. شبکه نتفلیکس، تهیه کننده اصلی فیلم داستان زندگی هالک هوگان است.

برادلی کوپر بعد از موفقیت مالی و انتقادی «ستاره ای متولد می شود»، در امر تولید هالک شرکت دارد. اما او کارگردانی این درام اکشن شرح حال گونه را انجام نخواهد داد. تاد فیلیپس که کوپر را در سه گانه «خماری» هدایت کرد، برای کارگردانی هالک انتخاب شده است. او می گوید قصد دارد نگاهی صادقانه به ظهور و اوج هوگان در دهه 80 میلادی بیندازد. هالک بعد از موفقیت در رشته کشتی، مثل بسیاری از دیگر ورزشکاران این رشته راهی دنیای سینما شد.

او در دهه های بعد در تعدادی فیلم سینمایی، مجموعه و نمایش تلویزیونی و بازی های ویدئویی ظاهر شد. زمان شروع کار فیلمبرداری هالک، هنوز تعیین نشده است.