آرشیو چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۸۳
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir . پیامک: 30004699

بیشترین آلودگی هوا مربوط به موتورسیکلت های قدیمی است. چرا دولت طرحی برای خرید و اسقاط کردن این موتورسیکلت ها ندارد!

پرداخت نکردن دو مرحله دیگر از مبلغ بسته حمایتی به هموطنان واجد شرایط با وجود وعده قطعی باعث انتظار بیجا و ناراحتی واجدان شرایط به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی با حقوق زیر سه میلیون شده است. این بسته ها می توانست قدرت خرید این گروه ضعیف را در شب عید افزایش دهد.

طرح تشویق یا جریمه مشترکین پرمصرف یا کم مصرف فقط برای ساختمان ها و مغازه های ویلایی و مستقل قابل تعریف است و برای مجتمع و آپارتمان ها که از کنتور مشترک استفاده می کنند غیرقابل تشخیص بوده و قطعا عادلانه نخواهد بود.

از برنامه های شاد و فیلم های شاد و سرگرم کننده و کمدی در تلویزیون خبری نیست! افسردگی در بین مردم به خصوص بازنشستگان که تفریحی جز تلویزیون ندارند، رو به افزایش است.

سخنان بدون بازده: سخنان مسئولان درباره رسیدگی به گرانی بسیار دلنشین اما بدون بازده است. تا به حال چند قلم کالا یا مواد غذایی ارزان شده است؟ قیمت گوشت از مرز کیلویی صد هزار تومان هم گذشت!

علی از تهران

درخواست از سازمان نظام وظیفه: از سازمان نظام وظیفه تقاضا داریم به مناسبت فرارسیدن سال نو اضافه خدمت سربازان را ببخشند و با این کار سربازانی را که اضافه خدمت دارند، شاد و خوشحال کنند.

عرفانی

بازار ناایمن: میدان سرآسیاب منطقه 14 بازار قدیمی میوه و تره بار دارد؛ به علت ایمن نبودن هر لحظه احتمال حوادث ناگوار وجود دارد. از شهردار منطقه تقاضای ایمن سازی بازار یادشده را داریم.

افسانه فروغی

مهار گرانی: مسئولان برای ارزانی کارهای درخورتوجهی انجام دهند و گرانی را مهار کنند تا مردم بیشتر احساس خوشبختی کنند.

یک مخاطب