آرشیو یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۹
ورزش
۱۷

وریا غفوری:کی روش اشتباه کرد من را جام جهانی نبرد

وریا غفوری در جام جهانی روسیه حضور نداشت. کارلوس کی روش روی نام این بازیکن خط قرمز کشید، آن هم در فصلی که یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود. وریا آنقدر خوب بود که هر مربی دیگری جای کی روش بود او را به روسیه می برد. وریا تا مدت ها در این باره سکوت کرد و چیزی نگفت ولی حالا سکوتش را شکسته است. بخشی از مهم ترین صحبت هایش به این شرح است.

دلیل خط خوردنم از جام جهانی را نمی توانم بگویم. بدترین خاطره ورزشی ام نرفتن به جام جهانی بود. خیلی تلاش کرده و زحمت زیادی کشیده بودم که به جام جهانی بروم. نمی توانم دلیلش را بگویم.

نمی دانم چه چیزی بود که بازیکنی با آن شرایط نتوانست در فهرست تیم ملی باشد. به نظرم سلیقه آقای کی روش بود و حرف خاصی نمی توانم بزنم، ولی چیزی که می توانم بگویم این است که ایشان قطعا اشتباه کرد.

متاسفانه در دو سه هفته اخیر مشکلاتی داشتم و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم و همین باعث شد در بازی آخر به خاطر شرکت نکردن در تمرینات، مصدومیتی جزئی پیدا کنم و عضله ام دچار کشیدگی مختصری شود. قطعا در دو سه روز آینده می توانم به تمرینات برگردم.

تمام توانم را برای دربی می گذارم. از دو سه روز دیگر مصدومیتم به طور کامل رفع می شود و ان شاءا... بتوانم برای دربی خودم را به آمادگی صد درصد برسانم. امسال هیجان دربی یک مقدار بیشتر است و برای ما خیلی مهم است، چون فاصله تیم ها نزدیک است و یک تیم با بردن دربی می تواند صدرنشین شود.

اخیرا یکسری صحبت ها پیش آمد و مسوولان هم حرف هایی زدند، ولی من هم حرف خودم را زدم و متاسفانه به یکسری برخورد و جبهه گرفتند. در این راستا بحث شهرستانی و تهرانی به وجود آمد. باید بگویم که همه افتخار می کنیم که ایرانی هستیم. متاسفانه آن مسوول یک عذرخواهی ساده هم نکرد و فقط موضوع توجیه شد. به نظر من بهتر بود که با یک عذرخواهی این صحبت ها تمام می شد.