آرشیو دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۸۷
سیاست
۳

الو شرق

sharghline@sharghdaily.ir

پیامک: 30004699

درخواست ساکنان کیانمهر از شهردار کرج: شهرداری کرج زباله های جمع آوری شده از مناطق مختلف را در محل وسیعی نزدیک به کیانمهر تخلیه می کند که علاوه بر آنجا، بوی بسیار نامطبوع زباله ها حتی مهرشهر و ماهدشت را هم فرا می گیرد و ساکنان این مناطق را آزار می دهد. از شهردار محترم کرج تقاضا می شود به این وضع رسیدگی و مشکل را رفع کند.

از ساکنان کیانمهر کرج

مرغ از قفس پرید! آیا مردم ایران باید هر روز درباره موضوع جدید مشکل داشته باشند و برای رفع مشکلات به مطبوعات متوسل شوند؟ به عنوان نمونه افزایش قیمت گوشت، مرغ، قند، چای و میوه باعث مشکلات فراوانی شده است. به نظر می رسد هدف مسئولان از شعارها و وعده هایی که می دهند، نوعی سرگرم کردن مردم است و باید بگوییم وقتی که مرغ از قفس پرید، می خواهند به مشکلات رسیدگی کنند؟!

ع. فرقانی

کسانی که به واسطه برخورداری از صنعت و تخصص، از درآمد ماهانه عالی و نسبتا خوبی برخوردار هستند، میزان درصد افزایش حقوق در سال جدید برای اوضاع معیشتی شان تاثیر آنچنان چشمگیری نخواهد داشت. در این میان این ثاثیرات برای کارگران ساده و بدون تخصص با دریافتی حداقل حقوق مترتب و متمرکز است که امید و انتظار ویژه می رود بررسی های دقیق و کافی د راین باره انجام شود.

یک مخاطب

ما پزشکان داخلی تنها صنفی هستیم که هنوز با تعرفه پایین دولتی کار می کنیم و چون امسال فقط پنج درصد افزایش داشتیم، با توجه به تورم اخیر، به زیر خط فقر آمده ایم. اگر برای این رشته که پایه طب و اتاق فکر آن است، ویزیت عادلانه در نظر گرفته شود، در ابتدا از بیماری ها پیشگیری یا با دارویی ساده درمان می شود و نیاز به جراحی های پرهزینه نخواهد بود؛ ولی وزارت در اختیار جراحان است و به تازگی مجلس قصد دارد در بودجه 98 ما را جریمه کند.

یک مخاطب

نگذارید بیش از این کمر مردم زیر بار گرانی خم شود: مسئولان گرامی! باور بفرمایید مردم کمرشان زیر بار گرانی خم شده و قدرت پرداخت هزینه های تساعدی قبوض آب، برق، گاز و تلفن و مایحتاج ضروری را ندارند. نگذارید بیش از این کمر مردم زیر بار گرانی افسارگسیخته خم شود.

سعید ثنایی (دانشجو)