آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۱۰
حوادث
۱۱

حادثه ها

دستگیری سارق خودروهای مدل پایین

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارق خودروهای سواری پراید مدل پایین در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

سردار «کیومرث عزیزی» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای سواری مدل پایین پراید و اقدام به جداسازی قطعات باارزش آنها، از جمله باتری، ضبط و باند در سطح شهر اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به سرنخ هایی که در روند رسیدگی به پرونده به دست آمد، سارق در یکی از محله های این شهرستان حین سرقت یک دستگاه خودرو دستگیر شد. سردار «عزیزی» با اشاره به اعتراف سارق به هفت فقره سرقت خودرو و 15 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو خاطرنشان کرد: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: سارق دستگیرشده در ادامه تحقیقات فنی پلیس بیان کرد از آنجایی که خودروهای مدل پایین پراید ایمنی کمتری دارند، بیشتر این نوع خودروها را برای سرقت انتخاب می کرده و پس از اوراق کردن وسایل آنها در مخفیگاهش، اموال مسروقه را به افراد مالخر می فروخته است.

وی با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیس افزود: متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شد.

تصادف مرگبار قطار با پراید

فرمانده انتظامی شهرستان «ساری» از مرگ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت برخورد با قطار در منطقه «راهبند» خبر داد.

سرهنگ «ناصر علی صفرپور» با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 20:10 دوشنبه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی به علت برخورد خودرو پراید با قطار ماموران انتظامی کلانتری 12 سریعا به محل حادثه مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودروی سواری پراید با چهار سرنشین حین عبور از محل تقاطع ریل قطار با قطار مسافربری «گرگان - سوادکوه» برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، اظهار کرد: در این حادثه یک زن 47 ساله از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به مرکز درمانی جان باخت و سه سرنشین دیگر خودرو مصدوم شدند. اکنون از سوی عوامل پلیس راه آهن موضوع در دست بررسی است.