آرشیو شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۷۴
ورزش
۴

قیمت عجیب و غریب زنیت برای سردار

این روزها از روسیه خبرهای خوبی درباره سردار آزمون به گوش می رسد. درخشش سردار در چند سال گذشته در لیگ روسیه و بازی های ملی ایران به قدری زیاد بوده که همیشه مشتریان خاص خودش را داشته است. چند باشگاه اروپایی در این سال ها به مهاجم تیم ملی پیشنهاد داده اند او را جذب کنند، ولی این بازیکن همچنان اصرار داشته تا در لیگ روسیه به کارش ادامه دهد.

سردار با جدایی از سرمربی قبلی خود قربان بردیف، آزادانه با قراردادی کلان باشگاه زنیت را انتخاب کرد. اگر فصل جاری تمام شود، دو فصل از قرارداد این بازیکن با باشگاه زنیت باقی خواهد ماند. هر چند آزمون قرارداد دارد، ولی از همین حالا شایعات زیادی درباره آینده او شنیده می شود.

چند باشگاه خواهان جذب آزمون شده اند. باشگاه زنیت هم که برای خرید سردار پول زیادی هزینه کرده دندان تیز کرده تا از فروش این بازیکن پول خوبی به جیب بزند. یکی از نزدیکان سردار فاش کرد زنیت برای فروش این بازیکن رقمی عجیب و غریب به باشگاه های دیگر پیشنهاد داده است؛ رقمی که البته شاید در ایران خیلی عجیب باشد و در اروپا باشگاه ها به راحتی از پس آن برآیند. باید دید آیا در تابستان امسال سرانجام سردار از روسیه جدا شده و به لیگ دیگری ملحق می شود؟