آرشیو یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۴۶۲۲
ورزش
۱۸

خط خبر

«آزمون» بهترین بازیکن خارجی روسیه

تسنیم : سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ در رده نخست بازیکنان برتر خارجی فصل 2019 - 2018 لیگ برتر روسیه قرار گرفت. روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه فهرست 10 بازیکن خارجی برتر فصل را منتشر کرد که سردار آزمون اول شد.

مشتری های اسپانیایی برای حسینی

فارس : لژیونر فوتبال ایران که در ترکیه بازی می کند موردتوجه چند تیم اسپانیایی قرار گرفته است. درخشش سید مجید حسینی در فوتبال ترکیه باعث شده است تا چند تیم اسپانیایی از جمله ویارئال، وایادولید، لوانته و لگانس به دنبال جذب او باشند. هم چنین باشگاه ویتسه آرنهم هلند نیز تمایل خود را به جذب مجید حسینی ابراز داشته است و باید دید مدافع سابق استقلال که در جام جهانی و جام ملت های آسیا نیز برای ایران به میدان رفت در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

استقبال قلعه نویی از شکایت!

دنیای اقتصاد : باشگاه پرسپولیس ادعا کرده به دلیل طرح اتهام هایی از سوی سرمربی سپاهان از وی دردادگاه شکایت می کند. قلعه نویی اما اعلام کرد از این شکایت استقبال می کند. او گفت: «من با باشگاه صحبت کردم. یکسری مدارک و اسناد را از رفتارهایی که آقایان بعد از بازی داشتند، جمع کردیم. شما ببینید گزارش ناظر بازی گم شده است! می گویند شکایت کردند و ما هم استقبال می کنیم.»

اسکولاری گزینه تراکتور سازی؟

تسنیم : پس از گذشت حدود دو هفته از پایان لیگ برتر و برکناری جورج لیکنز از سرمربیگری تراکتورسازی، پروسه انتخاب سرمربی این تیم به مراحل نهایی نزدیک شده و باشگاه تبریزی با سرمربی جدید این تیم که گفته می شود ملیت برزیلی دارد، به توافق اولیه رسیده است. از همین رو جمعه شب تعدادی از مدیران تراکتورسازی برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد با این مربی به ترکیه سفر کرده اند و در همین حال برخی رسانه های داخلی گزینه مدنظر تراکتور سازی را اسکولاری، سرمربی سابق تیم ملی برزیل معرفی کردند.

آلمان ها سومین حریف والیبال ایران

دنیای اقتصاد : تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ ملت ها امروز سومین بازی خود را برگزارمی کند. تیم ملی والیبال آلمان بعد از ایتالیا و چین سومین حریف تیم ملی کشورمان محسوب می شود . این دیدار امروز و از ساعت 12:30 به وقت ایران در چین برگزار می شود.