آرشیو شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۱۶
ورزش
۱۱

گوناگون

عابدینی به مدال برنز رسید

مجتبی عابدینی با قبول شکست در مرحله نیمه نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز مشترک به کار خود در بخش انفرادی این رقابت ها پایان داد.

لاتزیو به دنبال ستاره ایرانی

باشگاه لاتزیو ایتالیا دوباره به دنبال جذب ستاره ایرانی زنیت است. سردار آزمون که از دو فصل گذشته نامش در کنار لاتزیو مطرح می شد دوباره گزینه این تیم شد.

دنیزلی با تراکتور می آید

سرمربی پیشین پرسپولیس با تیم تراکتورسازی به توافق رسید.مدیران باشگاه تبریزی که در ترکیه به سر می برند قرارداد رسمی با دنیزلی امضا کردند تا او فصل آینده هدایت سرخپوشان را در لیگ برتر به عهده بگیرد.

پدیده ژاپنی در رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید برای جذب تاکفوسا پدیده 18 ساله ژاپنی به توافق رسیده است.این پدیده به همراه تیم ملی ژاپن در مسابقات کوپا آمریکا حضور دارد .

اخراج خربین از تیم ملی

مرد سال فوتبال آسیا به خاطر بی انضباطی از تیم ملی سوریه کنار گذاشته شد. ابراهیم، سرمربی تیم ملی سوریه اعلام کرد که عمرخربین واحمد صالح را به خاطر حضور پیدا نکردن در دو بازی دوستانه با ازبکستان و ایران اخراج ودیگر درآینده دعوت نمی شوند.

احمدزاده سرخپوش می شود

بازیکن سابق تیم پرسپولیس که یک فصل به تیم اشلاسک لهستان رفته بود از این تیم جدا شد.احمدزاده در روزهای اخیر مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده و احتمالا طی روزهای آینده قرارداد این بازیکن با تیم سابقش به امضا خواهد رسید.

یزدانی از سپاهان جدا شد

با اعلام رسمی باشگاه سپاهان، سیاوش یزدانی از جمع طلایی پوشان جدا شد.گفته می شود یزدانی با استقلال مذاکراتی داشته و احتمالا فصل آینده پیراهن این تیم را برتن می کند.

ویسی با شاهین تمدید کرد

ویسی با امضای قراردادی رسما به عنوان سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر معرفی شد.ویسی موفق شده بود تیم شاهین را به لیگ برتر بیاورد.

شرط جدایی شماره یک

علیرضا بیرانوند طبق بندی در قراردادش، می تواند با پرداخت مبلغی پرسپولیس را ترک کند. دروازه بان تیم پرسپولیس که دو فصل دیگر با قرمزپوشان قرارداد دارد حالا با دو پیشنهاد خوب از یک باشگاه ژاپنی و یک باشگاه پرتغالی مواجه شده است.