آرشیو یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۸۳
حوادث
۱۲

حوادث جهان

مترجم: آرزو کیهان
پیدا شدن انگشتر ملکه انگلستان

مرد انگلیسی هنگام حفاری زمین در منطقه یورکشایر، انگشتر همسر پنجم پادشاه انگلستان را پیدا کرد.به گزارش دیلی استار، «پل ایبوتسون» پس از پیدا کردن انگشتر قدیمی متوجه شد که این شیء با ارزش متعلق به «کاترین هوارد» پنجمین همسر هنری هشتم پادشاه انگلستان در قرن 15 میلادی است. این زن در برج لندن به اتهام زنای محارم و خیانت به همسر گردن زده شده بود. کارشناسان ارزش این انگشتر را 20 هزار پوند برآورد کرده اند.

قتل هولناک پسر 9 ساله

مادر برزیلی وقتی متوجه شد پسرش تمایل زیادی به دختر بودن دارد او را به قتل رساند.به گزارش میرر، این زن با همدستی دوستش این جنایت هولناک را مرتکب شده است. گزارش های پلیس برزیل نشان می دهد که متهمان «رزانا کاندیدو» 27 ساله مادر پسر بچه و همدستش «کاسیلا پسووا» 28 ساله به قتل این پسربچه اعتراف کرده اند. سخنگوی پلیس گفت: مادر این بچه مدعی شده پسرش تمایل زیادی داشته که دختر باشد و همین موضوع او را عصبانی کرده و باعث شده تا با چاقو بچه را بکشد سپس وقتی می خواسته با همدستی دوستش جسد را در جایی پنهان کنند، لو رفتند.

نجات مرد معلق از سقف کلیسا

مرد جوانی که به همراه دوستش از روی سقف خانه های منچستر عبور می کرد به دلیل خرابی سقف کلیسا سقوط کرد ومیان زمین و آسمان معلق ماند .به گزارش دیلی استار، در پی این حادثه مرد جوان یک ساعت از ارتفاع 13 متری سقف آویزان بود تا ماموران آتش نشانی خود را به محل حادثه رسانده و وی را از سقوط نجات داد.فیلم معلق ماندن این مرد جوان بین زمین و آسمان هزاران بار در فضای مجازی دیده شده است.