آرشیو یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۷
ورزش
۱۷

پروفسور بماند دغدغه پرسپولیسی ها کم می شود

وزیر ورزش: هیات مدیره پیگیر ماندن برانکو است

برانکو می ماند یا نه؟ این سوالی است که در یکی دو هفته اخیر مدام هواداران پرسپولیس از هم می پرسند. ظاهرا تکلیف مشخص نیست و این باعث بروز یک دغدغه کلی شده است. هر روز شوک جدیدی وارد می شود و هر روز یک خبر که برانکو را از پرسپولیس دور می کند. با این حال این بار خبر برای هواداران پرسپولیس امیدوارکننده است، حتی اگر رسانه های عربی جوسازی کنند و در جهت تضعیف پرسپولیس خبر بزنند که پروفسور به زودی به عربستان سفر می کند.

باشگاه پرسپولیس با مذاکراتی که طی چند هفته گذشته داشته موفق شد بالاخره طلب برانکو را آماده کند و حالا آماده پرداخت به این سرمربی است. پرسپولیسی ها در این راستا منتظر هستند تا برانکو یا وکیلش روز دوشنبه با حضور در باشگاه مبلغ مورد نظر را دریافت کنند تا طرفین برای همکاری در فصل آینده مشکلی نداشته باشند.

در این رابطه از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد آنها ضمن تامین مطالبات برانکو ایوانکوویچ، موفق به تامین پیش پرداخت فصل آینده او نیز شده اند و در حال حاضر قادر به پرداخت نقدی آن هستند. در حالی که سرمربی کروات پیش از این خواستار پرداخت این مبلغ به صورت واریز به حسابش شده بود و باید دید این ماجرا به چه شکلی پیش خواهد رفت.

وزیر ورزش: هیات مدیره پیگیر ماندن برانکو است

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در واکنش به سوالی درباره ماندن برانکو در پرسپولیس این واکنش را نشان داده است: «هیات مدیره با تمام توان در حال پیگیری است.»

او که با اصرار خبرنگاران برای توضیحات بیشتر روبه رو شده بود ادامه داد: «خب چیز بیشتری که نمی شود گفت. فقط تا جایی که بنده می دانم اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا این سرمربی در پرسپولیس بماند. ظاهرا اقداماتی هم انجام شده است و آنها بهتر می توانند در این زمینه توضیح بدهند.»