آرشیو چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* اینکه ایران و ایرانی ترامپ رئیس جمهور معلوم الحال آمریکا را شایسته مبادله هیچ پیغامی نمی داند بیانگر عزت، قدرت و اقتدار کشورمان است. همین افتخار بس که از نعمت بزرگ رهبری برخوردار هستیم و به پیش می رویم.

3107—0902

* رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر کشور ژاپن با مواضع انقلابی و صریح خود حرکتی حضرت موسی گونه در مقابل فرعون زمان انجام دادند و باطل السحر جنگ روانی چندین ساله دشمن شدند. ان شاءالله کار آمریکا تمام است. سیاسیون داخل و خارج باید دیپلماسی مقتدرانه و عزتمندانه را از رهبر حکیم و شجاع ایران و ولی امر مسلمین جهان یاد بگیرند.

5979—0910

* بعد از 6 سال رفتار و گفتارهای تحقیرآمیز برخی دولتمردانمان، پاسخ عزتمندانه رهبر و مقتدایمان چنان به وجدمان آورد که بارها و بارها از خداوند متعال بابت چنین رهبری تشکر کردم. ان شاءالله خداوند وجودش را تا ظهور حضرت حجت(عج) حفظ و ما را در اطاعت محض از اوامرش یاری کند.

5196—0912

* امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب، در دیدار با نخست وزیر ژاپن از موضع اقتدار ترامپ را خوار و بی ارزش کردند و درس مقاومت به جهانیان دادند. حال وقت آن رسیده که رسانه ها مردم را به احساس عزت، شجاعت و مقاومت در برابر زورگویان جهان ترغیب کنند. ان شاءالله مردم نیز از این پس به افراد جهادگر و شجاع و انقلابی رای بدهند.

گروسی

* آمریکا و کشورهای اروپایی چند سال دولت آقای روحانی را بازی دادند و با وعده های مختلف آن هم به صورت نسیه این دولتمردان را به بی عملی کشاندند. فقط کاش این آقایان عبرت گرفته باشند.

4217—0912

* اصابت موشک های شلیک شده انصارالله یمن به فرودگاه ها و مراکز مهم عربستان معادله جنگ را تغییر داده است. در این جنگ نابرابر و ظالمانه عربستان در کلیه اهداف خود شکست خورده است. از سوی دیگر نفرت جهانی را علیه خود به وجود آورده و سرانجام نیز باید با پذیرش سنگین ترین شکست با سرافکندگی تمام از یمن خارج بشود.

7357—0912

* سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتر شخصی خود نوشت اروپا به کمک ابتکار آلمان برای حفظ برجام و حفظ ثبات منطقه تلاش می کند. این در حالی است که وزیر خارجه آلمان به ایران آمد و داخل خاک کشور آب پاکی را روی دست دولتمردان ریخت و گفت بدون آمریکا برای برجام نمی تواند معجزه ای انجام بدهد. چرا دولت نمی خواهد بپذیرد که آمریکا و اروپایی ها بر علیه ایران هم قسم هستند و اهداف مشترک دارند.

0291—0918

* قرن کنونی قرن شکست هیمنه پوشالی شیطان بزرگ است. کسانی که دل در گرو این قدرت پوشالی بستند و دل مومنین و خانواده شهدا را به درد آوردند فکری برای خود کنند!

2877—0911

* یک سناتور احمق آمریکایی به رئیس جمهور احمق تر از خودش یعنی ترامپ پیشنهاد داده برای ترساندن ایران به ونزوئلا حمله کند! یعنی زورشان به یمن، غزه، سوریه و لبنان و عراق نرسیده حالا به خیال پردازی برای ترساندن از فاصله ده هزار کیلومتری قانع شده اند!

1006—0912 و 8853—0921

* متاثر شدم وقتی فیلم حمله وحشیانه آن زن بی حجاب را به خانمی که با ملایمت او را نهی از منکر می کرد مشاهده کردم. امیدوارم نیروهای انقلابی و مومن غیرتمند گیلانی جلوی این گونه وحشی گری های این افراد بی هویت بایستند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

7472—021

* من به جای مسئولان استان گیلان از خانم آمر به معروف و فرزند خردسالش که مورد ضرب و شتم هنجارشکنان فاقد شعور فرهنگی قرار گرفته اند عذرخواهی می کنم.

8455—0912

* رفتارهای وقیح و وحشیانه چند زن در شهر خمام رشت در استان گیلان صرف یک تفریح ابلهانه نبوده بلکه این کار زشت با هدف دهن کجی به ارزش ها و مقدسات صورت گرفته است. اگر در برابر این قداست زدایی ها در این دولت مقاومت نشود جسارت این عده در آینده بیشتر خواهد شد.

5364—0912

* نیروی انتظامی موظف است طبق قانون با بانوانی که در خودروی شخصی کشف حجاب می کنند برخورد کند و متخلفان را به مراجع قضایی تحویل دهند، نباید اجازه داد هنجارشکنان عفت بانوان ایرانی را زیر سوال ببرند. البته اعضای شورای شهر و مسئولان مترو هم در جمهوری اسلامی مسئولیت دارند و باید تکلیف خودشان را با مواردی مثل کشف حجاب برخی از خانم های دارای سطح فکری پایین در ایستگاه های مترو و داخل واگن های قطار شهری در حضور مردان نامحرم مشخص کنند.

علی مردانی و 6569—021

* خطاب به دولت و دولتمردان بنویسید حجاب در جامعه امری عقلانی و دینی است و حکومت باید پای اجرای آن بیاید و شانه خالی نکند، این چه اصلاح طلبی است که با ارزش ها بیگانه است.

صدر

* دولتی که با نشانه کلید وارد عرصه تبلیغاتی شد نتوانست مسکن مهر را تکمیل کند و کلید آن را به متقاضیان بدهد. وزیر این دولت مسکن مهر را طرحی مزخرف دانست در حالی که امروز سازمان ملل آن را تجربه ای منحصر به فرد و قابل انتقال به دیگر کشورها دانسته است.

6719—021

* بعضی افراد وابسته به اصلاح طلبان به حضور دانشجویان در فرودگاه به نشانه اعتراض به نخست وزیر ژاپن اشکال گرفته اند و این حرکت را محکوم کرده اند. عرض می کنم اگر همین اعتراض ها نباشد مدعیان اصلاحات کشور را دو دستی تقدیم دشمنان خواهند کرد.

9590—0914

* دولتمردان شان ملت و کشور ایران را حفظ کرده در تعامل با کشورهای خارجی مثل انگلیس و آلمان را که دشمنی آنان با ایران بارها ثابت و مسلم شده، کشور دوست خطاب نکنند.

6043—0916

* آموزه های دینی برای خواب شبانه که مورد تاکید طب اعم از سنتی و جدید است توصیه های زیادی دارد. چگونه است که شورای شهر و شهرداری با فراغت یافتن از تغییر نام خیابان ها به طرح حیات شبانه روی آورده اند؟ واقعا روزها چه گلی به سر ما می زنند که می خواهند خواب آرام بخش شبانه را هم از ما بگیرند؟

8886—0930

* چرا اجازه داده می شود امثال رامبد جوان از نردبان رسانه ملی و نظام بالا بروند و بعد از ثروت اندوزی از این راه سر از خارج در بیاورند و علیه هر چه وطن دوستی و ایران و ایرانی آبروریزی راه بیندازند.

9497—0914

* رامبد جوان با چه رویی قرار است به ایران بازگردد، مردم ایران از افراد دارای تناقض در سخن و عمل نفرت دارند و کسی را که احساسات میهنی مردم را جریحه دار کرده باشد هرگز نخواهند بخشید.

8128—021

* آقای رامبد جوان مجری برنامه تلویزیون خندوانه شهرت خود را از رسانه ملی و حمایت های مردم ایران دارد چرا باید نمک بخورد و نمکدان را بشکند. پناه بردن به بیگانه به قیمت پشت کردن به ارزش ها و مقدسات ملت گناهی است که دارای لذت هوس زودگذر است ولی سرافکندگی دراز مدت را به دنبال دارد.

3765—0935

* آیا وزیر بهداشت و دیگر مسئولان این وزارتخانه در جریان هستند که آمپول Atg داروی مورد استفاده بیماران پیوندی و سرطانی در کشور پیدا نمی شود؟ چگونه است که غذای سگ و گربه بازار دولتی وارد می شود ولی از داروی بیمار سرطانی دریغ می کنند؟

1193—0919