آرشیو دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸، شماره ۹۵۲۴
ورزشی
۱۱

گوناگون

احمدزاده سرخپوش شد

فرشاد احمدزاده بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در فوتبال لهستان مجددا به پرسپولیس بازگشت. این بازیکن دیروزبعد از مذاکره با مسئولان باشگاه با این تیم به توافق نهایی رسید و قراردادی سه ساله امضا کرد.

بهزادی با ذوب آهن بست

سنگربان پیشین تیم پدیده برای فصل پیش روی لیگ برتر در ترکیب تیم ذوب آهن قرار خواهد داشت.یوسف بهزادی با انعقاد قراردادی برای مدت دو سال به تیم ذوب آهن پیوسته است.

ریگی به استقلال پیوست

هافبک میانی فصل گذشته تیم پدیده مشهد با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. مسعود ریگی سابقه بازی در تیم های فجرسپاسی و بادران را هم دارد.

دونده طلایی محروم شد

حسین کیهانی ملی پوش دوومیدانی ایران به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش 4 سال محروم شد. این ورزشکار در بازی های آسیایی 2018 موفق به کسب مدال طلا شد اما در مسابقات دوحه از کسب مدال بازماند.

پیراهن آبی بر تن دشتی

هافبک سابق تیم سایپا با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. علی دشتی، سابقه بازی در تیم های پیکان و پارس جنوبی جم را دارد.

اردوی تراکتور در ترکیه

تیم فوتبال تراکتورسازی که در رقابت های این فصل با سرمربیگری دنیزلی به مصاف حریفان خواهد رفت اردوی پیش فصل خود را در شهر ازمیر ترکیه برگزار خواهد کرد.

ویلموتس به قطر می رود

ویلموتس و ساکت برای قرعه کشی مرحله انتخابی جام جهانی به قطر می روند.مراسم قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا 26 تیر درقطر برگزار می شود.در این مراسم ویلموتس سرمربی و ساکت سرپرست تیم ملی به نمایندگی از فدراسیون فوتبال شرکت خواهند کرد.

رادوشویچ در پرسپولیس ماند

رادوشویچ گلرکروات پرسپولیس با حضور در باشگاه و جلسه با ایرج عرب ضمن دریافت مطالبات برای فصل نوزدهم هم دراین تیم ماندگارشد.این گلر کروات در چند سال اخیر به علت تعصبی که برروی تیمش داشته مورد توجه هواداران قرارگرفته و از محبوبیت خاصی برخورداراست و به همین دلیل تمدید قرارداد او می تواند خبر خوبی برای تماشاگران سرخپوش باشد.