آرشیو چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۱۶
ورزش
۴

فوتبال ایران

لیگ برتر فوتسال توپ ندارد!

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از 13 تیر برگزار می شود و تیم ها خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کنند با این حال توپ بازی ها هنوز به تیم ها تحویل داده نشده تا تیم ها مجبور شوند با توپ های قدیمی تمرین کنند. فصل قبل، کیفیت توپ های لیگ برتر بسیار بد بود و حتی کادرفنی تیم ملی هم اعلام کرد توپی که به آنها نشان داده شده با توپی که در لیگ مورد استفاده قرار گرفت، متفاوت بود.

همین عامل باعث شد سازمان لیگ برای فصل جدید به فکر استفاده از توپ های دیگر بیفتد، اما در شرایطی که از مدت ها پیش قرارداد خرید این توپ ها بسته شده هنوز وارد ایران نشده است.

دستگردی، میزبان جوانان ایران

با تایید ای اف سی بازی های مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در گروه چهارم، به میزبانی ورزشگاه دستگردی اکباتان و در روزهای 15 تا 19 آبان در شهرک اکباتان تهران برگزار خواهد شد.

سه مسابقه تیم ملی جوانان ایران برابر قرقیزستان، نپال و امارات در ورزشگاه دستگردی و سه بازی دیگر این گروه در ورزشگاه دیگری برگزار می شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر این اساس برنامه بازی های تیم ملی جوانان در رقابت های گروهی به این شرح است:

چهارشنبه 15 آبان: ایران - قرقیزستان (18:15)

جمعه 17 آبان: ایران - نپال (18:15)

یکشنبه 19 آبان: ایران - امارات (18:15)

کی روش و پاتوسی در رادار پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب دو بازیکن خارجی شاغل در لیگ برتر است. در حالی که هنوز سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نشده؛ اما مسوولان این باشگاه به دنبال جذب بازیکن هستند! در همین ارتباط قرارداد جدیدی با فرشاد احمدزاده به امضا رسید و مذاکرات برای قرارداد با بازیکنان جدید هم ادامه دارد. در روزهایی که صحبت از رفتن علی علیپور از پرسپولیس به گوش می رسد، مسوولان پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت خارجی هستند.

گفته می شود پرسپولیس مذاکراتی را برای جذب آیاندا پاتوسی، مهاجم فصل گذشته استقلال و کی روش استنلی مهاجم فصل قبل سپاهان انجام داده اند.