آرشیو سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۳۴۵۳
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

قابل توجه شرکت مسیر سبز فرادیس: ایستگاه اتوبوس هفت تیر- صنعت، خط 307، خیلی بی نظم است. هیچ مسئولی رسیدگی نمی کند، ماشین ها خیلی قدیمی و از رده خارج است، کولر ندارد، اتوبوس ها هرروز خراب می شوند و برای همین معمولا دیر می رسند، مسافران برای سر کار رفتن خیلی اذیت و علاف می شوند. حتی 1888 هم پاسخ گو نیست، پای درددل رانندگان که می نشینیم، از حقوق خود راضی نیستند، راننده ها به خاطر حقوق نگرفتن تجمع می کنند و نظم به هم می ریزد و مسافران از این موضوع گله مندند.

یک مخاطب

روز شنبه 18 خرداد حساب شهروندی را در سایت شهرداری تهران شارژ کردم ولی در کمال ناباوری پول از حساب بانکی کم شد ولی حساب شارژ نشد! بعد از گذشت چند روز پیگیری از طریق شهرداری و سایت حساب شهروندی هیچ اقدامی انجام ندادند. این اتفاق برای چند نفر از همکارانم هم رخ داد. به شهروندان عزیز توصیه می کنم موقع واریز وجه به حساب شهرداری به این موضوع توجه کنند و مبلغ زیاد شارژ نکنند که مثل من و همکارانم متضرر بشوند و بدانند بازگشت پولی در کار نیست !

یک مخاطب

گواهی نامه موتورسیکلت برای بانوان : عده ای از بانوان که در پیست موتورسیکلت ورزشگاه آزادی تمرین می کنند، در این زمینه تبحر لازم را دارند و به طور حرفه ای و حتی بهتر از آقایان رانندگی می کنند، از مسئولان راهنمایی و رانندگی تقاضای صدور گواهی نامه برای بانوان دارم.

قاسمی

آب میوه فروشان میدان سپاه و معضل ترافیک: آب میوه فروشان میدان سپاه تهران دلیل معضل ترافیک این محل شده اند. این مسئله تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟

داود شعبانی

تلاش های بی حاصل: مردان و زنان با تلاش های مضاعف هرچه کار می کنند، حقوق ها کفاف مخارج سنگین هزینه ها را نمی دهد. خانواده هایی که فقط مرد یا زن کار می کند، مشکلات بیشتری را به علت گرانی تحمل می کنند. بی توجهی مسئولان هم مزید بر علت شده است.

یک مخاطب