آرشیو دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸، شماره ۳۴۵۸
ورزش
۱۴

شکست بی تاثیر والیبال ایران مقابل فرانسه

تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت های 2019 را با شکست برابر فرانسه به پایان رساند. ایگور کولاکوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم ملی کشورمان که خیالش از صعود به مرحله نهایی این مسابقات قطعی شده بود، در دیدار با فرانسوی ها به نوعی قید پیروزی در این مسابقه را زده بود و بیشتر سعی در استفاده از نفرات جوان داشت. این دیدار بعدازظهر دیروز در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 21 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

این برای هفتمین بار بود که تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه در رقابت های جهانی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. سهم ایران از تقابل با رقیب صاحب نام خود، فقط یک پیروزی بوده است. فرانسه که نایب قهرمان لیگ ملت های سال گذشته است، جزء مدعیان صعود به مرحله نهایی به حساب می آید.

ایران در هفته های سوم و چهارم به ترتیب در ارومیه و اردبیل میزبان لیگ ملت های 2019 بود. شاگردان ایگور که همواره از ابتدای این دوره از مسابقات برابر رقبای خود پرفروغ ظاهر شده اند، در این دو هفته رسم میزبانی را به شایستگی ادا کرده و تنها نتیجه دیدار با فرانسه را واگذار کردند. ایران پیش از این فقط یک باخت را در کارنامه خود ثبت کرده بود که آن به دیدار مقابل برزیل در هفته دوم لیگ برمی گردد.

کانادا، لهستان، روسیه، استرالیا و پرتغال پنج تیمی بودند که ایران در دیدارهای خانگی موفق به شکست آنها شد.

تیم ملی والیبال ایران تا روز گذشته با انجام 12 بازی، 10 برد و دو باخت در صدر جدول لیگ ملت های 2019 قرار داشت.

نماینده کشورمان در هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های 2019 باید در پلوودیف بلغارستان به مصاف تیم های صربستان، بلغارستان و آمریکا برود.

برنامه بازی های ایران در هفته پنجم به شرح زیر است:

جمعه، 7 تیر 1398: ایران - صربستان، ساعت 18:30

شنبه، 8 تیر 1398: ایران - بلغارستان، ساعت 22:10

یکشنبه، 9 تیر 1398: ایران - آمریکا، ساعت 18:30