آرشیو دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸، شماره ۴۶۵۵
ورزش
۱۸

جهان ورزش

بلند پروازی گریزمان در بارسا

ایسنا : مهاجم جدید بارسلونا با بلندپروازی خود هدف تیمش در فصل آینده را اعلام کرد. آنتوان گریزمان که مراسم معارفه اش امروز برگزار می شود، گفت: «خیلی خوشحال هستم و اشتیاق زیادی برای کار با تیم جدیدم دارم. در اینجا چالش ها و اهداف جدیدی خواهم داشت و امیدوارم بتوانم بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم. هدف ما فتح همه عناوین یعنی کوپادل ری، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپاست.»

حمله عجیب نیمار به پاریسی ها

تسنیم : ستاره پیشین بارسلونا از تحقیر پاری سن ژرمن در نوکمپ به عنوان یکی از لحظات فراموش نشدنی دوران حرفه ای اش یاد کرد! نیمار درخصوص تیم فعلی خود یعنی پاری سن ژرمن گفت: «من دو خاطره شیرین از فوتبال دارم. یکی قهرمانی در المپیک با برزیل در سال 2016 و دیگری پیروزی مقابل پاری سن ژرمن با لباس بارسلونا که بعدش دیوانه شده بودیم. به نظرم پیروزی درآن بازی بهترین حس برای ما بود.» این در حالی است که نیمار و باشگاه بارسلونا به شدت تمایل به انتقال این بازیکن به باشگاه اسپانیایی دارند.

مورینیو منتظر باشگاهی مناسب

تسنیم : سرمربی پیشین تیم های رئال مادرید و چلسی می گوید علاقه مند به بازگشت به عرصه سرمربیگری است اما عجله ای برای این کار ندارد. ژوزه مورینیو گفت: «البته که علاقه مند به بازگشت به مربیگری هستم اما منتظر باشگاهی مناسب با پروژه ای درست هستم.ترجیح می دهم کارکنم اما این فرصتی خوب برای لذت بردن از چیزهای غیرفوتبالی است.»

انتقال خامس به اتلتیکو؟

ورزش سه : روزنامه مارکا گزارش داد اتلتیکومادرید درآستانه منفجرکردن یک بمب نقل وانتقالاتی قراردارد و به جذب خامس رودریگز نزدیک شده است. این روزنامه اسپانیایی مدعی شد باشگاه اتلتیکو که به خاطر از دست دادن آنتوان گریزمان درشرایط بغرنجی به سر می برد، قصد دارد با منفجر کردن بمب نقل وانتقالاتی خود، خامس را جذب کرده و به واندا متروپولیتانو منتقل کند.

استقبال از خرید بلیت های المپیک

ایسنا : بازی های المپیک 2020 توکیو از مرداد ماه سال آینده در کشور ژاپن برگزار خواهد شد. ژاپنی ها استقبال پرشوری از مرحله اول فروش بلیت بازی های المپیک کردند طوری که 22/ 3 میلیون بلیت در این مرحله به فروش رسید. مسوولان برگزاری این رقابت ها همچنین اعلام کردند که 90 درصد از ساخت ورزشگاه های المپیک انجام شده است.