آرشیو دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۱
زندگی: دانش
۱۳

حق با شماست

# افزایش- یارانه

یک شهروند:چرا دولت یارانه اقشار کم درآمد را زیاد نمی کند؟ این حقوق ها کفاف نیمی از مخارج یک ماه را نیز نمی دهد.

# آسفالت - ماسوله

مسعودپور از فومن: آسفالت جاده ماسوله در استان گیلان که هر سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند بسیار نامناسب و بی کیفیت است.

# تاخیر- اتوبوس

علیزاده از تهران: اتوبوس های ارم سبز و شهرک شهید باقری با تاخیر بسیار زیادی حرکت می کنند و مسافران باید دقایق زیادی را در انتظار این اتوبوس ها باشند.

# نابسامانی- 1888

جمعی از شهروندان: انتظار بیش از اندازه برای ارتباط با سامانه 1888، پاسخ هایی که مردم را قانع نمی کند و پاسکاری به سازمان های دیگر از معضلات اصلی این پل ارتباطی میان مردم و شهرداری است.

# انتقاد -مدیریت -شهری

مجد از تهران: مسوولان شهری تهران با روش های متفاوت و به بهانه مبارزه با ترافیک و آلودگی هوا، سعی در دریافت پول از شهروندان دارند و در عمل هیچ کار مفیدی صورت نمی دهند. رسیدگی نکردن به مناطق جنوب تهران از نمونه های کارکرد نامناسب مدیریت شهری است.

# کارت - منزلت -اعتبار

کمالی از تهران: اعتبار کارت منزلت با توجه به افزایش هزینه ها و گران شدن کرایه های حمل ونقل عمومی به پایین ترین حد خود رسیده است.

# اجاره نشینی -فشار

شیرازیان از تهران: نبود نظارت بر افزایش کرایه خانه ها و نبود قوانین حمایت از مستاجران به گرانی سرسام آور در حوزه اجاره مسکن منجر شده و متاسفانه فشار زیادی بر دوش اجاره نشینان وارد آورده است.

# مهمان-نوازی

حیدری از تهران: در جشنواره آوا و نوای رضوی که 15 تیر در تالار وحدت برگزار شد مسوولان این جشنواره حتی یک لیوان آب به حاضرین ندادند و متاسفانه برنامه ریزی مطلوب نبود.

# خطر - فشم

شمشکی از لواسان: مسیر تپه سر در جاده فشم با نوارهای پلاستیکی زرد رنگ ایمن سازی شده است! باید حتما شاهد تلفات جانی باشیم تا این مسیر به طور استاندارد ایمن شود؟