آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۴
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* تیم ملی بسکتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی 2019 روسیه آماده می کند، در تورنمنت کشور روسیه شرکت خواهد کرد.طبق گزارش سایت اسپورت اکسپرس این تورنمنت از 2 تا 4 اوت (11تا 13 مرداد) در مسکو برگزار می شود و ایران، روسیه و اردن تیم های شرکت کننده در آن هستند.

*تیم فوتبال هفت نفره کشورمان در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام جهانی، با نتیجه 2 بر یک بازی را به تیم برزیل واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. در این دیدار رسول آتش افروز در نیمه اول اخراج شد و تا پایان بازی، تیم ایران با یک بازیکن کمتر از حریف خود به رقابت پرداخت و شهاب رحیمی در دقایق آخر موفق شد یک گل برای تیم کشورمان به ثمر برساند.تیم ایران امروز برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم خود به مصاف تیم هلند می رود.

* دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 30 تیرماه به مدت دو روز در «امان» اردن برگزار می شود. تیم های تکواندو کشورمان در دو گروه دختران و پسران ساعت 5:40 روز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در این رقابت ها ایران را به مقصد اردن ترک می کنند.

* اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی امروز به پایان می رسد که کادر فنی تیم ملی در نظر دارد اردوی آتی خود را سه روزبعد از مجمع انتخابات فدراسیون کشتی برپا کند.