آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* مشکلات اقتصادی چند ماه اخیر و افزایش تحریم ها می توانست هر نظامی را متلاشی کند. اما آنچه باعث شد اقتدار نظام و کشور دچار خلل نشود، ایستادگی و مقاومت و صبوری مردم و تدبیر ولایت بود نه مدیریت سوءمدیران. باید قدر این مردم دانسته شود.

1713—0915

* انگلیسی ها در توقیف نفتکش ایرانی اقدامی بدتر از دزدان دریایی مرتکب شده اند زیرا اقدام این کشور همسو با رفتار خصمانه آمریکا و متحدانش در منطقه است بنابراین باید مثل اربابش چنان سیلی بخورد که هر وقت کشتی های این کشور از خلیج فارس و تنگه هرمز عبور می کنند به یاد درد آن سیلی بیفتند که به خاطر حماقت دولت شان خوردند.

4610—0902

* هر زمانی که دشمن علیه ایران صبور می شود بدانید که از داخل دولت پیام ضعف به خارج فرستاده شده است، ما اگر قوی برخورد کنیم دشمنان به خودشان اجازه نمی دهند که جسارت کنند.

عزیزیان- پدر شهید

* ضعف دستگاه دیپلماسی ما در برخورد قاطع با سفارت انگلیس خبیث، آنها را به طمع انداخته و خواستار آزادی جاسوس خود (زاغری) شده اند!

2085—-021

* آقای ظریف در گفت وگو با شبکه دولتی انگلیس متاسفانه در قبال دزدی دریایی انگلیسی ها واکنش قوی نشان نداد.

5351—0913

* به آقای رئیس جمهور بفرمایید دو مسئول خارجی که ایشان را پیروز کاپ اخلاق در برجام دانسته اند قصد فریب ایشان را داشته اند. می خواسته اند خسارات برجام را ماست مالی کنند.

2770—0912

* واقعا خیلی بد است که کسی بخش عمده توان هسته ای کشور را بدهد و در مقابل به تعریف و تمجید دو مسئول خارجی دل خوش کند که گفته اند کاپ اخلاق برجام از آن ایشان شده است.

8612—0912

* با توجه به ساختمان های عده ای مستضعف در باستی هیلز لواسان که شبیه کاخ سفید و با دیوارهای 10 متری ساخته شده است و با توجه به اینکه گیت ورودی آن به برکت قاطعیت رئیس محترم قوه قضائیه تخریب گردیده است از آژانس های مسافرتی و... درخواست می شود «تور لواسان گردی» راه اندازی نمایند تا از این ساختمان های محقر چندصد میلیاردی بازدید شود!

عشقی

* در این چند سال یک فیلم متکی بر اسناد واقعی را تماشا کردم و آن سریال گاندو بود. من در آلمان زندگی می کنم و دیدم که بسیاری از ایرانیانی که در اروپا زندگی می کنند این سریال را دنبال کردند.

سیدحسن مهاجری

* آقای ظریف! با توجه به زندانی شدن شما در محدوده 800 متری در آمریکا، آیا بازهم معتقدید که به 4 سال قبل برگردید برجام را امضاء می کنید؟ چرا این قدر ملت مقاوم و با بصیرت و انقلابی کشورمان را تحقیر می کنید؟

علیمردانی

* پاسخ های خنده آقای ظریف با کری وزیر خارجه شیطان بزرگ را ترامپ با محدود و زندانی کردن وی در یک محدوده 800 متری نیویورک داد؟

6333—0911

* پمپئو شروط 12 گانه ای را برای کشورمان در نظر گرفته که همزمان با فشار تحریم ها مدام آن را تکرار می کند حال در چنین شرایطی یک نماینده مجلس به نام آقای علی مطهری به جای محکوم کردن این اقدام آمریکایی ها از لزوم مصاحبه این آمریکایی گستاخ با رسانه های ایرانی سخن می گوید!

3767—0919

* در دوره قبل انتخابات مجلس، حضور در لیست امید در تهران با قیمت های میلیاردی برای نمایندگان این لیست آب خورد. اما چون مردم دیگر فریب این لیست و وعده های پوچ این جماعت معلوم الحال را نمی خورند، بهتر است نامزدهایشان بیهوده به خرج کردن نیفتند.

1700—0936

* عمر سراسر نامرادی و بی صداقتی و خسارت آفرینی مسئولیت اصلاح طلبان و مدعیان اعتدال و حرام خواری هایی که کرده اند به سر آمده است. آنان در آینده توسط همین ملت از قدرت به زیر کشیده خواهند شد.

4897—0914

* مدعیان اصلاحات آماده انتخابات پیش رو می شوند در حالی که بسیاری از مطالبات مردم از دولت مورد حمایت این مدعیان، به زمین مانده است. برای احترام به شعور مردم سنگین تر این است این قماش اصلا وارد عرصه انتخاباتی نشوند.

اسماعیل خوبرو

* سلام بر مدیران انقلابی و جهادی صدا و سیما! بدون واهمه از کسی در ساخت قسمت های بعدی گاندو ذره ای تردید نکنید، ملت پشتیبان شمایند.

4662—0912

* رژیم وحشی صهیونیستی، کودک شش ساله فلسطینی را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند، چرا جامعه به اصطلاح بین المللی به این اقدامات نژادپرستانه رژیم جنایتکار پایان نمی دهد؟ سکوت این کشورها همراهی آنان با جنایات این رژیم است.

2298—0919

* دلسوزان نظام! از کسانی که 750 سکه گرفته اند هیچ انتظاری نیست. در حالی که شیطان بزرگ از برجام خارج شده و اروپا نیز از اجرای تعهدات یازده گانه خود در برجام طفره می رود. اکنون برای خروج ما از برجام بهترین فرصت است. در صورت خارج شدن ما از برجام جهان نیز کار ما را تقبیح نخواهد کرد.

نیک طبا

* در سال بیش از یک میلیون و سیصد هزار تومان پول پسماند پرداخت می کنیم ولی مدت هاست که کوچه 15 متری ما (بن بست شکوفه) واقع در منطقه 14 خیابان شهید مخبر شمالی- کوچه فشارکی نظافت نمی شود. چرا؟

یکی از اهالی بن بست شکوفه

* جانباز با درصد پایینی هستم که باید برای فیزیوتراپی در محدوده طرح آب و هوا تردد نمایم! (زوج وفرد سابق) امثال ما با این تورم و گرانی و عدم کفاف حقوق ثابت، چگونه قادر خواهیم بود که عوارض هم پرداخت کنیم؟

نجفی

* از روزنامه کیهان به خاطر پیگیری حقوق ایثارگران تشکر می کنیم.

جمعی از ایثارگران شهرستان بروجرد

* به نظر می رسد طرح آلودگی هوا به جای زوج و فرد به کام متمولین و سرمایه داران خوش آمد که مشکل پرداخت جریمه ندارند ولی افراد نیازمندی که در این محدوه هفته ای 3 روز با وسیله نقلیه خود به امرار معاش می پرداختند نان شان آجر شد.

موسوی کاظمینی

* چرا قیمت چای داخل به یکباره با افزایش صددرصدی مواجه شد؟! لطفا مسئولان امر دلیل و علت آن را برای ملت بازگو نمایند؟

2672—0914

* در منطقه 4 شهرداری تهران چند سال است که یک مجموعه ورزشی فرهنگی شهربانو در مساحت بسیار زیاد در حال احداث است که 4 طبقه آن اسکلت بندی شده است ولی به یک باره در آستانه انتخابات غیرقانونی شورایاری و... طی چند شبانه روز این مجموعه محل تخلیه نخاله های تهران شد و آهن آلات زیادی در زیر خاک مدفون شد!

یک شهروند تهرانی

* بلوار روبروی ورزشگاه تختی در منطقه 14 که مسیر پرتردد افسریه و مسعودیه نیز هست فاقد هرگونه روشنایی است. مسئولان امر نسبت به رفع مشکل اهتمام ورزند.

7321—0913

* از شهرداری منطقه 18 ناحیه 3 درخواست می شود در تعریض خیابان شهید مصطفی میرهاشمی یافت آباد، میدان الغدیر، چهارراه افغان تسریع نمایند. به دلیل نبود پیاده رو تردد مردم با دشواری صورت می گیرد به ویژه در هنگام غروب خطر تصادف زیاد است. لطفا مسئولان امر قبل از وقوع حادثه تدبیر نمایند!

7364—0910