آرشیو دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۹
ورزشی
۹
حدیث دشت عشق

خدا را شکر که توانستیم از جهل به نور برسیم

شهید «کاظم کاوه» 20 مهر 1347 در تهران چشم به جهان گشود.وی از همان کودکی با اصول اعتقادی آشنا شد و از سن 13 سالگی به اقامه نماز پرداخت و روزه می گرفت. او با عضویت در بسیج به فعالیت اجتماعی خویش تداوم بخشید و داوطلبانه به سوی جبهه رهسپار شد.

«کاوه» در لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در سمت تک تیر انداز خدمت می نمود و سرانجام در 22 اسفند 1363 در حالی که در عملیات (بدر) شرکت داشت بر اثر اصابت ترکش به چشم هایش در منطقه عملیاتی جزیره مجنون عاشقانه ندای حق را لبیک گفت و نور پاک وجودش به سرچشمه و زلال نور و حقیقت پیوست. و پیکر پاکش پس از 15 سال به آغوش خانواده بازگشت.

فرازی از وصیت نامه شهید: و حال اینکه آماده می شوم برای هجرتی بزرگ و تحولی عظیم، تحولی بزرگتر از تحول اول و در این راه امیدوارم که بتوانم از مهاجرین فی سبیل الله باشم. و خدای باری تعالی این مهاجرت را از من قبول نماید. عزیزان خود را آماده سازید که این هجرت برای همه است. هجرتی است بزرگ که هیچ کس نمی تواند به این هجرت نرود. و چه بهتر است که این هجرت را با عشق و ایثار جان به خدا به پایان برسانم.خداوند را شکر می کنیم که به ما منت گذاشت و ما را مسلمان به دنیا آورد و ما را شیعه پروراند. و خدا را شکر می کنیم که توانستیم از جهل و تاریکی به نور و روشنایی برسیم.