آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸، شماره ۳۴۷۴
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

هر روز باید استرس گرانی را داشته باشیم، قبلا سالی یک بار نهایتا افزایش قیمت داشتیم، ولی الان هر روز شاهد افزایش قیمت هستیم. دیروز تخم مرغ شانه ای 13هزار تومان را 18 هزار تومان خریداری کردم. مرغ را کیلویی 14هزارو 500 تومان خریدم. کاش مسئولان کمی بیشتر به فکر مردم بودند و مقداری از فشارهای روزمره شان کم می کردند. واقعا اسمش است که داریم زندگی می کنیم، هر روز استرس، هر روز گرانی، هر روز فشار و... .

یک مخاطب

نگذارید بازار گل به گل بنشیند! بازار گل شهید محلاتی به علت بی توجهی هیئت مدیره بازار وضع اسف باری دارد و هر لحظه احتمال دارد به گل بنشیند. ورود خودروها و موتورسیکلت ها به داخل بازار و نبود آسفالت مناسب و ایجاد گودال ها و جمع شدن آب و پاشیدن روی مراجعان از معضلات بازار است.

کسائیان

چراغ های راهنمایی را تنظیم کنند: تنظیم نبودن چراغ های راهنمایی در برخی چهارراه ها بر اعصاب و روان رانندگان تاثیر منفی می گذارد؛ به عنوان نمونه در خیابان شهید برادران قائدی (هدایت سابق) و مشکی، واقع در خیابان بهارستان و تقاطع خیابان های 17 شهریور ابن سینا چراغ ها بی شباهت به چراغ خواب نیستند. زمان قرمز طولانی و به محض اینکه سبز می شوند فوری قرمز می شوند، ازاین رو ضرورت دارد مسئولان سازمان ترافیک شهرداری نسبت به رفع مشکل چراغ ها اقدام کنند.

سیدحسن میرنبوی از تهران

فروشگاه هایی که خاک می خورند: فروشگاه های قدس، واقع در میدان خراسان، میدان امام حسین(ع) و خیابان ولیعصر(عج)، چهارراه زرتشت تعطیل شده اند و خاک می خورند! چرا هیچ مسئول دلسوزی به فکر فروشگاه های تعطیل شده قدس که می توانند بازگشایی شوند و ایجاد اشتغال برای جوانان بی کار کنند، نیست؟

عرفان از تهران

غلظت شیرهای پاستوریزه: شیرهای پاستوریزه به علت پایین بودن غلظت از کیفیت پایینی برخوردارند. کارخانه های شیر فقط به فکر افزایش قیمت ها هستند، اما به کیفیت توجهی ندارند!

پاشا بیرودیان