آرشیو دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۳۷
ورزش
۴

اخبار کوتاه

حکم ریاست مرادی امضا شد

انتخابات فدراسیون وزنه برداری 16 تیرماه برگزار و علی مرادی با کسب 22 رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. اکنون بعد از دو هفته از برگزاری انتخابات، حکم ریاست علی مرادی توسط وزیر ورزش امضا و مراسم معارفه هم دیروز با حضور محمد شروین اسبقیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد.

واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز

تیم والیبال شهرداری تبریز که سابقه عنوان سومی در لیگ برتر ایران را هم دارد، واگذار خواهد شد. در اطلاعیه صادر شده از سوی مسوولان این باشگاه آمده است: شهرداری تبریز در راستای سیاست های ابلاغی و به منظور توسعه ورزش همگانی، سهمیه لیگ برتری تیم والیبال بزرگسالان خود را با شرایط اعلامی از سوی هیات مربوطه واگذار می کند.

طارق برای همیشه رفت

در روزهای اخیر خبرهایی از پیشنهاد باشگاه پدیده به همام طارق شنیده شد که این بازیکن به این صحبت ها واکنش نشاد داد و در حساب توییتر خود نوشت: دیگر قصد حضور مجدد در فوتبال ایران را ندارم و این اخبار کذب هستند.

طارق این روزها در اردوی تیم ملی عراق است و می خواهد این تیم را در رقابت های غرب آسیا همراهی کند.

آرژانتین حریف امروز والیبالیست های جوان

تیم ملی والیبال جوانان ایران که با پیروزی مقابل تیم چک توانست به جمع هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2019 در بحرین راه پیدا کند، امروز و در آغاز دور دوم مرحله گروهی به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود.

قرعه کشی مرحله دوم این رقابت ها دیروز برگزار شد و تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه C در گروه F با تیم های بحرین (تیم دوم گروه A) ، آرژانتین (تیم اول گروه B) و ایتالیا (تیم اول گروه D) هم گروه شد.

شاگردان بهروز عطایی در اولین دیدار خود امروز (دوشنبه) به مصاف تیم آرژانتین خواهند رفت. برنامه بازی های والیبالیست های جوان ایران در دور دوم رقابت های قهرمانی جوانان جهان به شرح زیر است:

ایران - آرژانتین: دوشنبه 31 تیر، ساعت 18 به وقت تهران

ایران- ایتالیا: سه شنبه یکم مرداد، ساعت 18 به وقت تهران

ایران -بحرین: چهارشنبه دوم مرداد، ساعت 18 به وقت تهران

در گروه E نیز تیم های برزیل، روسیه، چین و کره جنوبی همگروه شدند. دو تیم برتر هر گروه در این مرحله راهی مرحله نیمه نهایی می شوند و به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت.