آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۳۴۷۷
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

مشکلات مستاجران: پرداخت اجاره خانه و ودیعه آن برای مستاجران کم درآمد مشکل بزرگ خانواده هاست که باید از سوی مسئولان چاره اندیشی شود.

موجرلو

حرکت لاکپشتی اتوبوس های شرکت واحد: حداکثر سرعت اتوبوس های شرکت واحد 50 کیلومتر تعیین شده است، درحالی که ساعت 6 صبح خیابان ها خلوت است، رانندگان باید مقررات را رعایت کنند و این مسئله باعث شده مسافران با تاخیر به مقصد برسند. بهتر نیست صبح زود سرعت اتوبوس ها بیشتر شود؟

از مسافران خط بلوار نیکنام - میدان هفتم تیر

خدمات فنی بدون نظارت! خدمات فنی مانند مکانیکی، تعمیر کولر، آبگرمکن و... از سوی اتحادیه نظارت نمی شود و این موضوع موجب سوءاستفاده برخی تعمیرکاران و اجحاف به مشتریان است.

زهره کیخا

توسعه فضای سبز: توسعه فضای سبز و درخت کاری نباید فقط در روز درخت کاری انجام شود. در شهرهایی مانند تهران که آلودگی هوای بیشتری دارند باید در فواصل گوناگون این کار توسعه یابد تا تهرانی ها بتوانند به راحتی نفس بکشند.

محمدسبحان میرزاخانی

نازی آباد پاتوق معتادان: بازار دوم نازی آباد، محوطه ای که به طور زیرزمینی ساخته اند به پاتوق معتادان تبدیل شده است. از نیروی انتظامی تقاضای پاک سازی محل را داریم.

عبدالحمید حسین نیا

پیشگیری از دود: سه شنبه ها در تهران روز بدون دود نام گذاری شده است تا مردم به جای وسیله نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی و حتی الامکان از دوچرخه استفاده کنند. برخی ها این موضوع را به فال نیک گرفته و با وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه آمدوشد می کنند. ای کاش برای پیشگیری از آلودگی هوای تهران برای پاسداشت این روز هیچ وسیله نقلیه شخصی ای در تهران رفت وآمد نکند.

مصطفی پویا

گران فروشی در برج میلاد: قیمت آبمیوه و خوراکی ها در برج میلاد بیداد می کند. دلیل این همه افزایش قیمت در این محل چیست. به نظر می رسد بازرسان تعزیرات تا به حال برای رسیدگی به تخلف واحدهای صنفی به این مکان مراجعه نکرده اند و این مسئله باعث سوءاستفاده برخی از کاسب ها شده است.

محمد رجبی