آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۲۳۵۵۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

* با توقیف کشتی تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در حوالی تنگه هرمز، اولین سیلی به گوش صهیونیست ها برای آماده شدن برای سیلی های محکم تر نواخته شد و اندکی پس از آن پایگاه های نظامی صهیونیست های وحشی به دست دلاورمردان سپاه اسلام درهم کوبیده شد. هنوز سیلی های محکم تری مانده است.

مهمانچی

* آمریکای جنایتکار قبل از عملیات ظفرمندانه سپاه اسلام به لانه های شیطان در سرزمینهای اشغالی، از راه های مختلف پیام دادکه ایران خویشتندار باشد اگر در این پیشنهاد صادق بود اولا باید تمام تحریم های جبهه مقاومت را لغو می کرد ثانیا، دست از اشغال برمی داشت و سوریه و عراق و پایگاه هایش در منطقه را تخلیه می کرد ثالثا، به تمام خواسته های مجاهدین غزه جامه عمل می پوشاند که در صورت تحقق این امور، این امید وجود داشت که ایران تقاضای خویشتنداری را بررسی کند . ولی آمریکا همان شیطان همیشگی است و لیاقت کمترین توجه در صحنه دیپلماسی را ندارد.

سعیدی

* رژیم متزلزل کودک کش پس از شش ماه در باریکه غزه نتوانسته هیچ غلطی بکند، چطور جرات حمله به ایران قدرت موشکی و پهپادی منطقه را دارد؟ برای دلخوشی چند خودفروخته گاهی حرف مفت می زند که بگوید من هستم.

والایی

* اوضاع در سرزمین های اشغالی به قدری بحرانی است که به نظر می رسد اگر جنگ غزه همین الان به پایان برسد، دولت نتانیاهو بلافاصله سقوط خواهد کرد.دولتمردان اسرائیلی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی چنان بی عقلی کرده اند که نه راه پیش دارند و نه راه پس و در هر دو حالت رژیم صهیونیستی شکست خورده و حماس پیروز میدان است.

اسماعیل نسب

*اسرائیل این سگ هار و نجس منطقه این روزها بر خلاف سیاست های صاحب خود رفتار می کند و این به معنای وضعیت به هم خورده جبهه مقابل محور مقاومت است. به نظر می رسد این اختلافات مقدمه ای بر سقوط دولت نتانیاهو و سپس رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی خواهد بود.

زرین فرد

* مجموع اقدامات اقتصادی دولت در سال گذشته را که کنار هم قرار می دهیم، نشان می دهد شرایط تا حدی برای فعالان اقتصادی پیش بینی پذیرتر شده است. یعنی دولت توانسته از طریق اقدامات و سیاست های اعمالی جلوی تلاطم متغیرهای کلان اقتصادی را بگیرد و این وضعیت حکایت از افق روشنی در سال جدید دارد. نباید فقط به نوسانات بازار ارز غیر رسمی مورد استفاده قاچاقچیان کالا توجه کرد.

سلیمی

* شرایط فعلی منطقه بهترین فرصت برای سوریه و لبنان است که اراده بکنند و سرزمین های اشغال شده خود توسط اسرائیل را پس بگیرند.صهیونیست ها با خسارت های سنگینی که در جنگ غزه دیده اند هرگز نمی توانند همزمان در چند جبهه بجنگند.

مویدی

*این بار حرف حق را از زبان خود صهیونیست ها بشنوید. رونن برگمن روزنامه نگار، نویسنده و از تحلیلگران برجسته امور نظامی - امنیتی صهیونیست گفته جنگ در غزه، به باتلاقی برای ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. وی با حمله به نتانیاهو می گوید نتانیاهو منافع شخصی خود را، به منافع عالی اسرائیل ترجیح داده و به سمت صلح و آزاد شدن اسرا نمی رود.جمله پایانی او خیلی زیباست. او می گوید اکنون ما یک بار دیگر منتظریم تا قطر، نزدیک ترین کشور به حماس، ما را از دست خودمان نجات دهد.

اسلامپور

* نشریات زنجیره ای مرتب جامعه ایران را از احتمال بازگشت ترامپ به قدرت در آمریکا می ترسانند ولی به واقع باید گفت خطرناک تر از بازگشت ترامپ، بازگشت ترسوها و معتقدین به دیپلماسی التماسی به قدرت در کشورمان ایران است. فراموش نکردیم که یکی از همین ها از پشت بلندگو گفت آمریکا با یک بمب می تواند کل سیستم نظامی ایران را از کار بیندازد. با همین دیدگاه هم برنامه های قدرتمند شدن ایران مثل پیشرفت هسته ای را کنار گذاشته بودند و بخشی از دستاوردهای آن را نابود کردند بدون اینکه هیچ چیزی برای کشور بگیرند.

سلطان زاده

* پیشرفته و به روز بودن نوع تجهیزاتی که تروریست ها در اقدام تروریستی اخیر خود در شرق کشور به کار گرفته بودند از یکسو و بررسی میدانی حادثه و ابعاد آن، به ویژه در شهرستان راسک از سوی دیگر نشان می دهد طراحی این نوع عملیات تروریستی بدون شک از طریق سرویس های جاسوسی خارجی پشتیبانی شده است. برقراری آرامش کامل در منطقه درگیری را مدیون ایثار و از جان گذشتگی نیروهای مستقر در منطقه هستیم که با تمام توان مقابله کردند و همین امر موجب شد طراحی اصلی تروریست ها خنثی شود.

وثوقیان

* در همه جای دنیا، اپوزیسیون سعی می کند خودش را به ارزش های ملی و انسانی نزدیک جلوه بدهد تا قلب مردم را به دست بیاورد. ولی اپوزیسیون ایران، به لجن بودن، فحاشی جنسی در فضای مجازی، فحاشی به ادیان ، آدم کشی ، حمایت از حمله اتمی به ایران، حمایت از حمله اسرائیل به سفارت ایران، حمایت از تحریم اقتصادی مردم ایران و حتی به بی ناموسی افتخار می کنند. متاسفانه ایران از اپوزیسیون هم شانس نیاورده است!

یحیی پور

* ‏درست در زمانی که نظام شیعه ایران و عراق و حزب الله درگیر کمک به اهل تسنن غزه و فلسطین هستند، تروریست های وهابی تکفیری برای حمایت از اسرائیل علیه ایران اقدام نظامی می کنند. امثال عبدالحمید هم در برابر جنایات این تکفیری ها هم مثل جنایات اسرائیل، ساکت هستند تا بیش از پیش ماهیت رسوای خویش را نشان دهند.

جوانچی

* با توجه به بیانیه فراجا مبنی بر اجرای طرح برخورد با بی عفتی و بی حجابی (از شنبه 25/1/1403) لازم است عموم امت حزب الله، از برادران فراجا حمایت همه جانبه نمایند تا شاهد جمع شدن این دهن کجی ها به شرع و قانون در جامعه باشیم.

دانش

* سه پسر و سه نوه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، به شهادت رسیدند و خبرنگاران اینترنشنال که پیش تر همگی بارها اخبار دروغ فساد مالی و اخلاقی فرزندان هنیه با پول حماس را منتشر کرده بودند این بار برای تخریب فرماندهان مقاومت از در دیگری وارد شده اند و آن، بی رحم و غلیظ القلب نمایاندن آنهاست در مواجهه با شنیدن خبر شهادت فرزندان و کودکانشان! واقعا که وقاحت هم حدی دارد.

ترابی

* برخی از روزنامه های زنجیره ای همنوا با رسانه های ضد نظام و صهیونیستی تصاویری مربوط به ساعات قبل از شروع مراسم نماز جمعه را انعکاس دادند تا به خورد عده ای بی اطلاع از واقعیت بباورانند که نماز جمعه این هفته تهران خلوت بود. باید با این پایگاه های منافقین و استکبار برخورد شود تا ترویج دروغ نکنند.

2537–0914

* خطیب جمعه تهران آیت الله صدیقی در تریبون در پخش مستقیم و جهانی نماز جمعه به خاطر یک غفلت، از ملت عذرخواهی می کند چرا سران فتنه در سال 1388 با آن همه خسارت به کشور و مردم و شهادت عده ای بی گناه حتی از تریبون های کوچک هم عذرخواهی نکرده و نمی کنند؟

سهرابی از خلخال

*روحانی نمایی که به دلیل عدم شایستگی خلع لباس شده کشته های جاده ای کشورمان را با مصیبت غزه مقایسه کرده و گفته وقتی ما کشته سیل و کشته های تصادف جاده ای داریم چرا باید برای فلسطینی ها دل بسوزانیم! ممکن است بعضی ها بگویند این فرد احمق است ولی بنده معتقدم کار از احمق بودن گذشته کار این فرد به معنای واقعی یک شیادی احمقانه است.

طوبایی

* آقای اژه ای! افراد یا دستگاه هایی که ابلاغ مهم شما را درباره حجاب و عفاف پشت گوش انداختند، معرفی کنید تا مردم آن دستگاه های بی مسئولیت را بشناسند.

قیطاسی

* لطفا گزارشی از ظلمی که اسنپ و اسنپ اکوپلاس در حق رانندگان می کند تهیه و منتشر نمایید. بزرگ ترین شرکت ها 7 درصد سود دریافت می کنند ولی اسنپ 15 تا 20 درصد؟ در صورت لغو از سوی راننده هم دو هزار تومان جریمه می شود، ولی اگر مسافر لغو کند چیزی نصیب راننده نمی شود؟

7029 —0912