آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۲۳۵۵۵
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش

* تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک ظهر دیروز راهی کشور قرقیزستان شد. رقابت های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک روز 31 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این رقابت ها به شرح زیر است: * 57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان * 74 کیلوگرم: یونس امامی * 97 کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا * مربی: مهدی قاسمی جو.

* در ادامه رقابت های بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک پاریس در فرانسه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران دیروز در مرحله حذفی به مصاف تیم آلمان رفت و با شکست 70 بر 39 برابر این تیم سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست داد. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله گروهی برابر هلند و فرانسه شکست خورد و مقابل کانادا به پیروزی رسید. این رقابت ها آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در رشته بسکتبال با ویلچر مردان بود.

* در نخستین روز جام جهانی تنیس روی میز ماکائو، نوشاد عالمیان اولین بازی مرحله گروهی خود را انجام داد و بازی را واگذار کرد. عالمیان در رقابت با عمر عصار از مصر که در رده 17 رنکینگ جهان قرار دارد با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد. عالمیان در گروه شانزده جام جهانی ماکائو با بازیکنان مصر و سوئد هم گروه است و از هر گروه یک نفر راهی جدول حذفی می شود. ملی پوش ایران امروز با موریگارد از سوئد که رنکینگ 19 جهان است، رقابت دارد. عالمیان تنها بازیکن ایرانی است که توانست در این مسابقات حضور داشته باشد.