فهرست مطالب
ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 105 (امرداد 1390)
- 160 صفحه، بهای روی جلد: 12,000ريال
- تاریخ انتشار: 1390/05/01
- تعداد عناوین: 37
- سرمقاله
-
مبانی سینمای دینیصفحه 4
- سینمای ایران
-
اتفاقصفحه 6
-
بانک فیلمنامهصفحه 8
- سینمای ایران: صحنه کوچک
-
نگاهی به مجموعه ساختمان پزشکانصفحه 12
- سینمای ایران
-
معرفی فیلم های روی پرده / ورود آقایان ممنوع، قصه پریا، سیزده 59، دختر شاه پریونصفحه 14
- سینمای ایران: پوشه ورود آقایان ممنوع
-
اطلاع رسانی نامحدود در فیلمنامهصفحه 22
-
نگاهی به وضعیت کمیک فیلمنامهصفحه 24
-
گفت وگو با پیمان قاسم خانیصفحه 27
- سینمای ایران: پوشه سیزده 59
-
بررسی فیلمنامه سیزده 59صفحه 32
-
سیزده 59 و اقتباسصفحه 34
-
گفت وگو با سامان سالورصفحه 36
- سینمای ایران: پوشه قصه پریا
-
قصه پریا و تاریخی بر اعتیاد در سینمای ایرانصفحه 39
-
گفت و گو با رحمان سیفی آزاد و لیلا لاریجانیصفحه 41
- سینمای ایران: الگو
-
صحنه پردازی در فیلمنامه شوکرانصفحه 46
-
الگوهای فیلمنامه نویسی در شوکرانصفحه 50
- سینمای جهان: سیناپس
-
سالی دیگر، ولنتاین غمگین، من شماره چهار هستم، هانا، ریو، این منم، تند و بی امانصفحه 53
-
چرا می نویسم (ادوارد برنز)صفحه 58
- سینمای جهان: پوشه سالی دیگر
-
گزارش نگارش فیلمنامهصفحه 60
-
نقد و بررسیصفحه 62
- سینمای جهان: پوشه ولنتاین غمگین
-
گزارش نگارش فیلمنامهصفحه 63
-
نقد و بررسیصفحه 66
- سینمای جهان: نویسندگان بزرگ سینما (نیکلاس پیلیجی)
-
گزارش نگارش فیلمنامه رفقای خوبصفحه 69
-
مؤلفه های آشنای سینمای گانگستریصفحه 71
-
تحلیل مختصات ساختاری و مضمونی رفقای خوب و کازینوصفحه 74
-
یادداشتی بر فیلمنامه تالار شهرصفحه 76
-
گفت و گو با نیکلاس پیلیجیصفحه 78
- سینمای جهان
-
کارگاه فیلمنامه نویسیصفحه 85
- سینمای جهان: تجربه های پراکنده
-
چگونه روی سه عنصر دیدزنی، تخیل و غریزه برای تقویت احساس تماشاگر تمرکز کنیمصفحه 88
-
توصیف قهرمان در ده صفحه ابتدای فیلمنامهصفحه 90
- سینمای جهان: الگو
-
فیلمنامه ات را بنویس و آن را بفروشصفحه 92
- مستند و کوتاه
-
بازتاب یا بازاندیشی واقعیتصفحه 95
-
درباره کتاب مقدمه ای بر مستند بیل نیکولزصفحه 98
-
کارگاه فیلمنامه کوتاهصفحه 100
- فیلمنامه کامل
-
شاهدی برای تعقیبصفحه 103
-
گزارشی کوتاه از چگونگی شکل گیری فیلمنامهصفحه 152
-
سکانس برگزیدهصفحه 154
-
بررسی فیلمنامهصفحه 156