آرشیو سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۵۸
اخبار کشور
۳

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه جامع علمی- کاربردی

سرویس علمی- آموزشینتایج دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی- کاربردی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کیهان اسامی پذیرفته شدگان از عصر دیروز در سایت سازمان سنجش به آدرس WWW.Sanjesh.com قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، غفاری رئیس روابط عمومی این دانشگاه در گفت و گو با کیهان از انتشار اسامی پذیرفته شدگان در نشریه پیک سنجش نیز خبر داد.

وی در مورد زمان چاپ این ویژه نامه گفت: به احتمال زیاد نتایج دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی- کاربردی علاوه بر سایت اینترنتی، امروز یا فردا (2 و 3 اسفندماه) در پیک سنجش منتشر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دوره در مقطع کاردانی 36 هزار نفر و در مقطع کارشناسی نیز 4 هزار نفر پذیرفته شده اند.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

اسامی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون و یا آزمون ویژه فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی و پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون و یا آزمون ویژه فارغ التحصیلان ممتاز این دانشگاه سه شنبه (امروز) از طریق هفته نامه فرهیختگان منتشر خواهد شد.

در این دوره 224 نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 84 با استفاده از امتیاز فارغ التحصیلان ممتاز رتبه های اول و دوم و 952 نفر بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرفته شده اند.

پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام روزهای شنبه و یکشنبه 6 و 7 اسفندماه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.