آرشیو شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۲۳۵۹۶
ورزشی
۱۴

در آغاز هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ فوتبال کشور

استقلال با برتری پرگل فولاد خوزستان را از آزادی تهران بدرقه کرد

تیم استقلال تهران پنجشنبه گذشته در آغاز هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر کشور با پیروزی مقابل فولاد خوزستان به صدرنشینی خود ادامه داد.

در این دیدار که با قضاوت خداداد افشاریان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم استقلال با نتیجه 4 به یک حریف خود را شکست داد.برای استقلال تهران غلامرضا عنایتی 3بار و حسین کاظمی در دقایق 45، 67، 90 و 57 گلزنی کردند و تک گل تیم فولاد را عادل کلاه کج وارد دروازه حریف کرد.

محسن حمیدی و لفته حمیدی بازیکنان تیم فولاد با دریافت کارت قرمز از خداداد افشاریان در دقایق 31 و 83 از بازی اخراج شدند. تیم استقلال تهران با کسب این پیروزی 55 امتیازی شد و فولاد نیز 38 امتیازی باقی ماند.در ادامه این رقابتها سپاهان اصفهان مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به پیروزی رسید. در این دیدار که با قضاوت نوید مظفری و کمکهایش حسین نجات و صفدر احمدی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد تیم سپاهان با نتیجه 3 به صفر حریف خود را شکست داد.

تیم سپاهان با کسب این پیروزی 39 امتیازی شد و فجر شهید سپاسی نیز 36 امتیازی باقی ماند.در آخرین دیدار این روز پاس تهران مقابل برق شیراز به برتری دست یافت.

در این دیدار که با قضاوت محسن قهرمانی و کمکهایش شکوری و فرجیان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم پاس با نتیجه 3 به یک حریف خود را شکست داد.تیم پاس با کسب این پیروزی 52 امتیازی شد و برق نیز 27 امتیازی باقی ماند.