آرشیو یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۲۳۶۲۰
ورزش
۱۴

وزیر رفاه: استقلال را به باشگاه درآمدزا تبدیل می کنیم

پرویز کاظمی وزیر رفاه در نمایشگاه مطبوعات و در پاسخ به سؤالات مختلف در رابطه با باشگاه استقلال، دیدگاه های خود را مطرح کرد.

وزیر رفاه در رابطه با وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و این که چرا باشگاه به سوی خصوصی شدن پیش نرفته است، به ایسنا گفت: باشگاه استقلال ده ساله به ما واگذار شده است؛ به همین دلیل ما نگاه بلندمدت به آن داریم. از سوی دیگر، متاسفانه باشگاه های ما اکثرا دولتی هستند و شاید تنها یک باشگاه به صورت خصوصی اداره شود. بنابراین در کشور ما، این فرهنگ وجود ندارد که باشگاه ها خصوصی باشند.

وی افزود: از نگاه ما این ها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است. یعنی ما هرچه بتوانیم جامعه را به سوی سلامت و در جهت فرهنگی پیش ببریم، بیشتر موفق بوده ایم. ما امیدواریم با حرکتی که صورت گرفته است، به اهداف خود نایل شویم. ما کجا می توانستیم یک کلاس بزرگ 100 هزار نفری دایر کنیم که این جوانان ما در آن نماز شکر بخوانند و چنین تبلیغ خوبی صورت گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: قصد داریم باشگاه استقلال را به یک باشگاه درآمدزا تبدیل کنیم و هزینه های آن را از محل درآمد برطرف کنیم. امیدواریم به عنوان یک باشگاه نمونه بتوانیم به وعده های خود عمل کنیم.