آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۶۳
اقتصادی
۴

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: تمام ارکان نظام در مبارزه با قاچاق جدی هستند

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تمام ارکان نظام در مبارزه با پدیده قاچاق جدی هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید رضا محمد تقی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل همایش ملی مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: همایش ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

وی افزود: در دور جدید فعالیت ستاد و همزمانی با شروع به کار دولت جدید تبیین و بازنگری در سیاست ها و خط مشی مبارزه با قاچاق نیاز بود.

تقی زاده با بیان اینکه در این همایش به برخی ابهامات مدیران ستاد پاسخ داده می شود؛ افزود: این همایش با حضور رئیس جمهور، مسئولین قوه قضائیه، تعدادی از وزراء، اعضای هیات دولت، معاونین وزرا و اعضای هیات دولت، استانداران استانها و معاونین و مدیران استانی مسئول در مبارزه با قاچاق کالا و ارز حضور دارند.

وی ایجاد همدلی و هماهنگی بین دست اندرکاران مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رفع سئوالات و ابهامات در مورد مبارزه، اهداف و روشهای مبارزه، توجیه اعضای همایش به سیاست های دولت جدید توسط ستاد را از اهداف این همایش ذکر کرد.

به گفته تقی زاده قوانینی در سال جاری توسط مجلس تصویب شده که کمک بسیار جدی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته و پیرو آن قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل هایی داده شده است.