آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۶۳
شهرستان ها
۶

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی: ایران باعث بیداری بسیاری از کشورهای جهان مقابل زورگویان شده است

ارومیه - خبرنگار رسالت:معاون سیاسی - امنیتی استانداری آذربایجان غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران با شعارهای آزادیخواهانه باعث بیداری بسیاری از کشورهای جهان در مقابل زورگویان شده است.

جمشید محمدزاده در گردهمائی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات آذربایجان غربی افزود:

تاثیر انقلاب اسلامی ایران در جهان فراگیر شده است به گونه ای که بسیاری از کشورهای آمریکایی شیوه های انقلابی ایران را در اداره حکومت ها و مقابله با تروریست و زورگویان جهان به کار بسته اند.

وی اظهار داشت: مدعیان دموکراسی و حقوق بشر درجهان فقط شعار می دهند و این در حالی است که آنها ناقصان بزرگ حقوق بشر درجهان هستند که نمونه آن را در عراق، افغانستان و فلسطین مشاهده هستیم.

وی اضافه کرد: بسیج از جمله نیروهای اصیل انقلاب است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همت این نیروهای ارزشی و صادق توانست انقلاب ایران را به ثمر برساند و در هشت سال جنگ تحمیلی نیز وجبی از خاک کشور را به دشمن ندهند. وی سیاست صادقانه و خدمت صادقانه به مردم را از اولویت های دولت برشمرد و افزود:

دولت آماده است تا تمام انتقادات سازنده را بشنود و آنها را اجرایی کند.

فرمانده بسیج ادارات استان آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: در این استان در سطح 52 پایگاه مقاومت در ادارات تعداد 4512 نفر به صورت عادی و فعال عضو هستند که در قالب دو گردان 102 عاشورا و گردان تخصصی 101 جنگ نوین ساماندهی شده اند.

سرهنگ معصومی افزود: بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و اجرای طرح شهید تندگویان، طرح اسوه، برگزاری یادواره شهدای دولت از جمله برنامه هایی است که در سال جاری در سطح ادارات استان برگزار خواهد شد.