آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۶۳
شهرستان ها
۲۰

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام: ایجاد اتاق فکر در استان ایلام ضروری است

ایلام- خبرنگار رسالت:معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: راه اندازی اتاق فکر با شرکت نخبگان واندیشمندان برای متولیان فرهنگ در این استان امری ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید هاشمی افزود: متولیان فرهنگ در ایلام باید با برنامه ریزی کارشناسی شده برای تقویت فعالیت های فرهنگی در این استان تلاش کنند.

وی اظهار داشت: باید اندیشمندان، صاحبنظران واعضای هیئت های علمی دانشگاه های استان ایلام در قالب اتاق فکر در جهت تعمیق فرهنگ به اجرای کارهای تحقیقی و پژوهشی بپردازند.

وی یادآور شد: خروجی کارهای تحقیقی اساتید واهل فن در خصوص تقویت فرهنگ باید پس از مباحث نظری و تئوری جنبه عینی گرفته و عملی شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: باید بر اساس نیاز سنجی مسائل روز برنامه های فرهنگی جذاب برای جوانان استان ایلام تدوین واجرایی شود.

حجت الاسلام هاشمی گفت: ارائه طرح های تحقیقی در خصوص نقایص درسی، تربیتی و شخصیتی جوانان می تواند گره ای از عدم خلاء برنامه های فرهنگی در استان را باز کند.

وی تصریح کرد: ایلام دارای جوانان مستعد و توانمندی است که باید بر اساس این معیارها برای اجرای فعالیت های فرهنگی در استان تلاش شود.