آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۶۳
شهرستان ها
۲۰

امام جمعه ساوجبلاغ: غرب باید زندگی با ایران هسته ای را تمرین کند

ساوجبلاغ- خبرنگار رسالت:امام جمعه ساوجبلاغ گفت: غرب باید زندگی با ایران هسته ای را تمرین کند. حجت الاسلام نیشابوری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: غرب چاره ای جز کنار آمدن با ایران هسته ای را ندارد و راهی را که ملت ایران انتخاب کرده غیر قابل برگشت است ولو هزینه آن سنگین باشد. امام جمعه ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه دشمنان در برابر عزم ملی ایران اسلامی سرافکنده خواهند شد افزود: اراده ملی و دین ملت ایران دشمن را وادار به شکست خواهد کرد؛ و لذا غربیها بدانند مسئله هسته ای ایران تحت الشعاع قرار نخواهد گرفت و ملت ایران با قدرت ایمان در برابر قدرتهای مادی و نظامی آنان ایستادگی و از پیشرفت دانش هسته ای خود دفاع می کنند.

حجت الاسلام نیشابوری در ادامه گزارش 8 صفحه ای البرادعی را اعتراف بزر گی بر ایران هسته ای ارزیابی کرد و گفت: در حالیکه البرادعی اعلام می کند در تمام موارد هسته ای آزمایش شده هیچگونه انحرافی دیده نمی شود جای بهانه ای برای آمریکا و اروپا باقی نمی گذارد. وی اضافه نمود: البرادعی تلویحا در گزارش خود اعلام کرده است که پرونده ایران در آژانس باید بررسی شود و شورای امنیت محل مناسبی برای رسیدگی به پرونده ایران نیست با این حال فشار آمریکا بر سر این مسئله نشان از کینه توزی و دشمنی دارد.

امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ملت و دولت وظیفه مهمی در صیانت از این دستاورد بزرگ ملی دارند گفت: امروز حفظ و صیانت از این دستاورد از دست یابی آن مهم تر است.